2009-03-08, 21:08:35
Cytat:ale mówimy o PRO w sensie biznesu na stockach czy w sensie techniki/jakości zdjęć?
a czy jedno z drugim ma aż tak niewiele wspólnego?
pomińmy fotolie, Dreamstime itd... skupmy się na istock, uploadujesz na ten stock?
ktoś kto wrzuca kilkaset zdjęć tygodniowo (wow, jaki to kanister?) musi być na prawdę niezły w te klocki - chyba nie odważyłbym się nazywać go amatorem - zresztą w tej kwestii wyznaję podobne kryteria co lukaszfus
a tak BTW; osobiście znam co najmniej dwie osoby które dają radę na prawdę mocną sprzedażą przy max uploadzie kilkunastu fotek miesięcznie na IS, więc ta teoria o zmasowanych uploadach chyba nie do końca się sprawdza (pomijam Shutterstock bo tam ewidentnie na tym opiera się system dobrej sprzedaży), zresztą o czym my mówimy - IS jest jawny, wystarczy przeanalizować niezależne IScharts żeby dokładnie zobaczyć że nie ilość a jakość tu wygrywa .. i staż / niestety
IS podnosi poprzeczkę, OK - już pisałem o tym że moim zdaniem to przemyślana i sensowna strategia tworzenia jak najbardziej elitarnego micro - może w przyszłości 100% EX (jakiś powód podnoszenia cen być musi), ale powiedzmy sobie szczerze - każdy kto się w to bawi ten wie że Fotolia czy Dreamstime może wiele zdzierżyć, pomijam jeszcze mniejsze micro, przyjmują praktycznie wszystko, nie wiem jaki musiałby to być shit żeby odrzucili, ja miałem tam AR praktycznie[/quote] 100% - praktycznie to samo Shutterstock - były wymagania jakościowe ale co do konceptu już nie bardzo - tak na prawdę tylko IS stawia jakąś sensowną poprzeczkę przed kontrybutorem