Petycja do Adobe
Ludki, piszcie do nich $ przekroczył 4PLN a dalej czekamy na odpowiedź. dla mnie to już jest jawna kpina.

Zastanawiam się w jaki sposób i gdzie to upublicznić, żeby się Adobe czkawką to odbijać zaczęło.

Macie jakieś pomysły ?
______________
:twisted:
Odpowiedz
Pisałem do nich dwa razy i też kazali mi czekać. Tak to jest z tymi korporacjami Icon_sad

Jak do końca roku tego nie załatwią to będzie mega przegięcie >:^(
Odpowiedz
Może ktoś ma jakiegoś znajomego pismaka w internetowych wydawnictwach który by mógł i chciał jakiś artykuł napisać na ten temat wtedy mozna by go na fejsie trochę rozdmuchać.
Odpowiedz
Powoli to wygląda na kpinę. Szkoda że nie mogą napisać np. 25 listopada damy odpowiedź czy coś w ten deseń. Jeśli coś działają to pewnie mają jakąś wiedzę.
Odpowiedz
Jeśli do jutra $ utrzyma 4pln to napiszę do nich kolejny raz. Kujcie żelazo póki gorące, można też zakładać nowe wątki na facebooku Fotolii i tam pytać, pytać, pytać... Upierdliwcy do broni Icon_wink
Odpowiedz
Napisane i wysłane. Z nieoficjalnych źródeł wiem, że planują podnieść cenę kredytu ale tylko tym którzy do nich pisali...
Odpowiedz
"Drodzy Państwo, od zadanego przeze mnie pytania minęło już ponad miesiąc czasu. W dalszym ciągu nie doczekałem się zmiany istniejącego stanu rzeczy. Główną walutą banku zdjęć jest dolar amerykański. W chwili obecnej wartość dolara przekroczyła 4 PLN. Państwo w dalszym ciągu przeliczacie zarobione przez nas kredyty wg starego przelicznika 1 kredyt = 3 PLN. Przecież zdajecie sobie Państwo sprawę z tego, jak krzywdzący jest to przelicznik dla dostawców z Polski. Cieszy mnie Państwa troska o to, byśmy nie musieli ponosić kosztów związanych z przewalutowaniem zarobionych pieniędzy, jednak zapewniam Państwa, że Paypal zapewnia dużo bardziej korzystny przelicznik dolara. Rosyjska wersja strony aż taką troską o swoich dostawców się nie wykazała, dzięki czemu dostają wypłatę w dolarach. Czym zasłużyliśmy na ten specjalny status? Każdy dzień zwłoki z Państwa strony, przynosi nam straty."

Poszło...
Odpowiedz
Tym razem szybka odpowiedź:
"Szanowny Panie Mariuszu,
w tym temacie nie ma zbędnej zwłoki. Zwłaszcza nam zależy, abyście Państwo byli zadowoleni ze współpracy z nami. Ale na pewno też Pan wie, że taki temat wymaga przygotowania, konsultacji i wieloetapowej akceptacji.
Natomiast cały ten wątek jest dużo bliżej rozwiązania niźli jeszcze kilka tygodni temu, więc jeszcze raz Pana prosimy o cierpliwość, a ze swojej strony zapewniamy, że dopilnujemy, aby - tak jak dotąd - ten temat był traktowany priorytetowo."
Odpowiedz
Może wystarczy na razie tego naciskania...? Wiedzą o co nam chodzi i zdaje się, że działają w tej sprawie. Wg mnie to może trochę potrwać. Uważam, że trzeba trzymać za słowo, ale nie ma sensu się zbytnio naprzykrzać.
Odpowiedz
(2015-11-24, 19:25:37)AndyCandy napisał(a): Może wystarczy na razie tego naciskania...? Wiedzą o co nam chodzi i zdaje się, że działają w tej sprawie. Wg mnie to może trochę potrwać. Uważam, że trzeba trzymać za słowo, ale nie ma sensu się zbytnio naprzykrzać.

no nie żartuj, przecież to powinno trwać "chwilkę" a od pierwszych można powiedzieć mocniejszych uderzeń minęły z goła 2 miesiące - 8 tygodni. Ile jest tam szczebli hierarchii, żeby przez 8 tygodni nie dostać jasnej odpowiedzi ? Pieprzenie o analizach ... jakie analizy? takie, czy im się opłaca z nami rozmawiać czy olać ... bo o takie chyba chodzi. 

W jakiej korporacji masz 8 szczebli akceptacji problemu, wyłączając parkingowych, sprzątaczki i sekretarki ?

Jedyna droga to męczyć ich, rozgłaszać temat na prawo i lewo, atakować bezpośrednio Adobe, tak aby Adobe poczuło ten problem przez pryzmat własnego wizerunku, a nie naszego portfela.

Tam prezes w tydzień ma więcej,  miż my wszyscy razem wzięci przez cały miesiąc z różnicą kursową.
______________
:twisted:
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Kod na pakiet Adobe od Adobe Stock antic 76 20 546 2024-03-10, 18:58:29
Ostatni post: krzjag

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości