2008-01-11, 04:33:48 
	
	
	
		Chodzi o czas czy ilość, bo jeśli chodzi o czas, to faktycznie - było już ok, a teraz znów czekam 6 dzień...
	
	
	
	
| 
				
				 
					Opinie o StockXpert
				 
			 | 
		
| 
	 
		
		
		2008-01-11, 04:33:48 
	
	 
	
		Chodzi o czas czy ilość, bo jeśli chodzi o czas, to faktycznie - było już ok, a teraz znów czekam 6 dzień...
	 
	
	
	
		
		
		2008-01-11, 09:21:05 
	
	 
	
		Z czasem bywa roznie, ale chodzilo mi o tematyke akceptowanych zdjec ...
	 
	
	
	
		
		
		2008-01-12, 08:26:32 
	
	 
	rachwal napisał(a):Z czasem bywa roznie, ale chodzilo mi o tematyke akceptowanych zdjec ... Po 7 dniach zaakceptowali mi wszystkie przesłane zdjęcia 
		
		
		2008-02-06, 13:57:42 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2008-02-06, 13:59:24 {2} przez mikekorn.)
	
	 
	
		StockXpert przechodził poważne zmiany związane z nowym właścicielem. Wcześniej należeliśmy do małej, węgierskiej firmy Haap Media, teraz do korporacji Jupiterimages. Problemy, na jakie natknęliście się w ostatnich kilku miesiącach wynikały głównie z dostosowania wymogów prawnych SXP do JI oraz z włączenia naszego serwisu w całą wielką strukturę JI. Odpowiadając na jeden z wcześniejszych postów - SXP od początku był i nadal jest "family friendly", tu akurat nic się nie zmieniło. Co do nagłego wzrostu ilości odrzuconych zdjęć, to faktycznie- należą nam się baty, chociaż akurat my (administratorzy SXP) sami zostaliśmy zaskoczeni. Po prostu JI potraktowało SXP jako jeden ze swoich stocków (zresztą słusznie, w końcu zapłacili za jego kupno) i wpuścili na niego hurtowo swoich administratorów. Na szczęście udało nam się przekonać władze JI do wycofania swoich ludzi i pozostawienia SXP administratorom SXP. Tak więc w tej chwili jest ta sama ekipa, jaka była na początku (+ 3 nowe osoby - przeszkolone przez nas). Mieliśmy też trochę problemów z serwerem, ale obiecano mi, że to już się nie powtórzy. Sukcesywnie zmniejszamy kolejkę zdjęć oczekujących na akceptację.  
	
	
	
Za wcześniejsze problemy z SXP w imieniu swoim i całego zespołu - przepraszam. 
		
		
		2008-02-06, 14:39:33 
	
	 
	
		Ja tam na akceptację nie narzekam, z ok. 1500 wysłanych zdjęć przepadło coś koło 80. 
	
	
	
Konsekwentnie odrzucane są wszelkie "widoczki", które ja uparcie usiłuję przemycić, dorzucając często po jednym do paczki i nawet coś tam się od czasu do czasu załapie Poza tym, od czasu do czasu coś innego się nie spodoba. Jeśli chodzi o sprzedaż, to w tym roku tak sobie - styczeń u mnie przyniósł mniej więcej połowę tego, co grudzień. No ale po części dlatego, że w grudniu schodziło sporo świątecznych fotek, a styczeń gdzie indziej też wypadł nieszczególnie 
		
		
		2008-02-06, 15:14:34 
	
	 
	mikekorn napisał(a):Na szczęście udało nam się przekonać władze JI do wycofania swoich ludzi i pozostawienia SXP administratorom SXP. Tak więc w tej chwili jest ta sama ekipa, jaka była na początku (+ 3 nowe osoby - przeszkolone przez nas). tak z ciekawosci, to ile osob pracuje przy zatwierdzaniu zdjec? 
		
		
		2008-02-06, 16:18:00 
	
	 
	
		@Adiasz: Trzy na pełnym etacie, sześć dorywczo.
	 
	
	
	
		
		
		2008-02-06, 16:33:33 
	
	 
	
		A myślicie o dogadaniu się z moneybookers? 
	
	
	
Mi paypall ani jakies Ikobo kompletnie nie pasuje i hamuję przed wrzucaniem do Was zdjęć.. może nie tylko mnie 
		
		
		2008-02-06, 16:41:36 
	
	 
	
		No i to jest dla mnie zagadka.  
	
	
	
Kiedyś SXP korzystało Moneybookers. Ja sam do teraz używam tylko tego. Miałem Ci właśnie odpisać, że przecież Jest Mb w SXP, ale patrzę... i nie ma. A nadal w ten sposób otrzymuję płatności z SXP. Zaskoczyło mnie to. Dziwne, zapytam co się stało. Teraz sprawdzam w My Account/profile i tam w polu "*Money transfer service" jest Moneybookers. 
		
		
		2008-02-06, 16:47:31 
	
	 
	
		Ja w grudniu dostałem wypłatę na konto w MB właśnie, więc chyba działa  
	
	
	
 | 
| 
				
	 
					« Starszy wątek | Nowszy wątek »
				 
			 |