Opinie o Buy-Photo.eu
#51
no i jak DL na tym stocku, bo nie wiem czy się tam rejestrować
Odpowiedz
#52
cienizna
1 miesiąc 150 fotek dało 4,5 euro
Odpowiedz
#53
to lepiej niż u mnie na luckyoliwer

ok.300 fotek i 6 DL

Icon_cheesygrin
Odpowiedz
#54
Ja wrzuciłem testowo 10 fotek i mam 2 DL.
Odpowiedz
#55
ja sie zarejestrowałam, ale adres e-maila mam na onet, z końcówką op.pl

z tego co chyba wyczytałam, mają problem z kontami e-mail na onet?

może dlatego jeszcze nie mam w skrzynce linka do aktywacji konta?
Odpowiedz
#56
I jak sytuacja ? Jak mail nie doszedl (raczej juz nie dojdzie ... ) to pisz do nich do supportu ... Nie ma wyjscia.
Nieznoszący słów krytyki burak admin.
Odpowiedz
#57
już wszystko oki, napisałam od razu, że u kolegi był problem z mailem z onetu i mam aktywowane konto a 4 testowe fotki czekają na rozpatrzenie
a pan administrator jest zawsze do mojej dyspozycji (mhmhmmmmm;P)
Odpowiedz
#58
To dobrze, ciesze sie, bedzie 5 kredytow na promocje fotki Icon_razz
Nieznoszący słów krytyki burak admin.
Odpowiedz
#59
ArturKo napisał(a):Ja wrzuciłem testowo 10 fotek i mam 2 DL.

Chyba tak wszyscy dostają.
Odpowiedz
#60
No nie wiem ... watpie zeby specjalnie DLe na zachete wrzucali ... przynajmniej z moch obserwacji wynika ze tak nie jest.
Nieznoszący słów krytyki burak admin.
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Darmowe pliki na buy-photo oxygen64 3 4 981 2011-09-13, 15:31:32
Ostatni post: oxygen64
  Kupię Twoje zdjęcie na Buy-Photo rachwal 3 5 152 2008-12-06, 16:30:03
Ostatni post: oxygen64

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości