Kupione tło, a licencja.
#1
Cześć! nie wiedziałem, w którym wątku zapytać, więc założyłem nowy..

chciałbym zapytać jak wygląda sprawa z kupnem tła fotograficznego (np jakieś deski itp)?  Myślę, że większość teł jest właśnie robiona na podstawie stocków i obrazów stąd pobranych. Czy zatem kupując tło np na allegro, spokojnie można na nim robić zdjęcia i wstawiać na stocki?
Odpowiedz
#2
Moim zdaniem zdecydowanie nie. Kiedyś sam chciałem kupić u chinoli takie fajne plastikowe tła imitujące kamienie, bez trudu znalazłem te tła na stocku, a dobrze pamiętam z tego forum gostka któremu shutter kasował konto bo wrzucił fotki dziewczyny na tle plaży ze stocka.
Pozdrawiam
Tomek
Odpowiedz
#3
a więc jaką drogą najlepiej pozyskać tła, tak, by można było wrzucać fotki z ich wykorzystaniem?
Odpowiedz
#4
Jeśli chodzi o deski, najlepiej samemu zrobić takie tła. Ja kiedyś szukałem na wsiach (np. stare stodoły), przy jeziorach (np. z pomostów), albo kupowałem, jak mi się coś spodobało.
Maciej
Odpowiedz
#5
ja robie tla z plyt MDF, nakladam szpachle potem maluje, lub jak Maccio z desek, jak nie mam starych to piaskuje albo szczotkuje nowe deski, nakladam bejce,wosk itp jest masa filmow i blogow na ten temat na necie


Jesli chodzi o powyzsze przyklady to przyklad Tomka De jest dosc skrajny moim zdaniem, jesli gosc wklejal jakas dziewczyne na stockowe zdjecie to ewidentnie nadaje sie do skasowania, natomiast jesli na kupionym tle desek poukladasz talerze z jedzeniem czy cokolwiek innego, gdzie tlo bedzie tylko tlem a nie zglownym elementem, to ja osobiscie nie widze problemu. Lata temu kupowalem tla winylowe i robilem na nich foty, przypuszczam ze byly drukowane ze stockow, nigdy nie mialem zadnych problemow
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Licencja Editorial - kilka wątpliwości sebastiangora 1 1 645 2016-12-26, 18:55:59
Ostatni post: gubernat
Icon_rolleyes Simple License co to jest za licencja??? craft08 0 1 632 2015-03-17, 11:34:35
Ostatni post: craft08
  Impreza sportowa i licencja editorial Sielan 4 1 941 2014-07-30, 13:21:47
Ostatni post: maccio
  Prawa do zdjecia - licencja royalty free TaWhy 7 3 675 2008-01-16, 18:39:33
Ostatni post: TaWhy
  Podstawowe pytania, licencja royalty free BLADE 1 2 831 2007-12-13, 07:58:05
Ostatni post: rachwal

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości