Fotolia zainwestowała w muzyczny microstock AudioMicro
#1
Cytat:Informacja Prasowa

Fotolia się rozwija!

Lider na europejskim rynku microstock inwestuje w nowych obszarach.
Nowy Jork, 7 luty 2011 – Fotolia zainwestowała ponad 750 tysięcy dolarów w amerykański muzyczny microstock AudioMicro, umacniając tym samym pozycję lidera na rynku microstock. W tym samym czasie firma rozszerza swój obszar działania. W Lutym 2011 Fotolia jako pierwsza duża agencja microstock rozpoczęła działalność na rynku koreańskim.

Dzięki znaczącym inwestycjom w nowe przedsięwzięcia, Fotolia istotnie kształtuje dynamiczny rynek microstock. Fotolia i AudioMicro z powodzeniem współpracują przy tworzeniu serwisu wideo online Fotolii – Flixtime.com. Inwestycja w wiodącego amerykańskiego dostawcę muzyki microstock jest następnym ważnym krokiem dla firmy.

Model biznesowy AudioMicro jest podobny do modelu biznesowego Fotolii. Producenci, kompozytorzy i autorzy tekstów oferują swoje utwory na sprzedaż za pomocą internetu. Klienci mogą odnaleźć tysiące utworów i efektów dźwiękowych royalty-free podzielonych według kategorii.

„Dzięki ciągłemu wzrostowi na rynkach globalnych i ostatniej inwestycji w AudioMicro, będziemy mogli dostarczać jeszcze większy zakres treści royalty-free dla naszych klientów. Nowe rynki takie jak Chiny, Korea i Rosia stanowią nowe wyzwania, ale też nowe szanse. Wszyscy począwszy od firm o zasięgu globalnym, a skończywszy na freelancerach odnoszą korzyści z niskich kosztów produkcji dzięki wykorzystaniu obrazów i klipów wideo z Fotolia”, mówi Oleg Tscheltzoff, Prezes i współzałożyciel Fotolii.

O Fotolia

Założona w Nowym Jorku w 2004, Fotolia jest obecna na całym świecie jako serwis dostępny w 12 językach oraz 14 krajach i regionach. Fotolia jest europejskim liderem na rynku microstock. W swoich zasobach posiada 12 milionów obrazów i ma ponad 2 miliony użytkowników. W grudniu 2007 roku wraz z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji, jak i artystów niezależnych. Aby uzyskać więcej informacji o firmie, odwiedź Fotolia.
Odpowiedz
#2
Trzeba powrocic do czasow dziecinstwa, odwrocic gary w domu, wziasc pokrywki, odpalic rec na unitra i walic czym sie da po dnach garow i trzaskac pokrywkami... A na powaznie, to dobrze, moze nagle beda czarnym koniem na rynku.
Odpowiedz
#3
Przynajmniej wiadomo na co poszły ostatnie cięcia w prowizjach.
Odpowiedz
#4
to znaczy, że mogę se darmo wziąć piosenkę? Icon_wink
Odpowiedz
#5
Taaaa... wzięli z naszych prowizji dadzą muzykom...
BTW nie mam nic przeciw muzykom Icon_wink
Odpowiedz
#6
Bo to teraz taka moda chyba jest: z OFE do ZUS z PKP na drogi ...

Biedny korporacyjny moloch musi zabierać fotografom żeby w cokolwiek nowego zainwestować ... swoją (miażdżąco większą) część tego dochodu traktując jako nienaruszalną.
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: