2011-02-07, 22:05:03
Cytat:Informacja Prasowa
Fotolia się rozwija!
Lider na europejskim rynku microstock inwestuje w nowych obszarach.
Nowy Jork, 7 luty 2011 – Fotolia zainwestowała ponad 750 tysięcy dolarów w amerykański muzyczny microstock AudioMicro, umacniając tym samym pozycję lidera na rynku microstock. W tym samym czasie firma rozszerza swój obszar działania. W Lutym 2011 Fotolia jako pierwsza duża agencja microstock rozpoczęła działalność na rynku koreańskim.
Dzięki znaczącym inwestycjom w nowe przedsięwzięcia, Fotolia istotnie kształtuje dynamiczny rynek microstock. Fotolia i AudioMicro z powodzeniem współpracują przy tworzeniu serwisu wideo online Fotolii – Flixtime.com. Inwestycja w wiodącego amerykańskiego dostawcę muzyki microstock jest następnym ważnym krokiem dla firmy.
Model biznesowy AudioMicro jest podobny do modelu biznesowego Fotolii. Producenci, kompozytorzy i autorzy tekstów oferują swoje utwory na sprzedaż za pomocą internetu. Klienci mogą odnaleźć tysiące utworów i efektów dźwiękowych royalty-free podzielonych według kategorii.
„Dzięki ciągłemu wzrostowi na rynkach globalnych i ostatniej inwestycji w AudioMicro, będziemy mogli dostarczać jeszcze większy zakres treści royalty-free dla naszych klientów. Nowe rynki takie jak Chiny, Korea i Rosia stanowią nowe wyzwania, ale też nowe szanse. Wszyscy począwszy od firm o zasięgu globalnym, a skończywszy na freelancerach odnoszą korzyści z niskich kosztów produkcji dzięki wykorzystaniu obrazów i klipów wideo z Fotolia”, mówi Oleg Tscheltzoff, Prezes i współzałożyciel Fotolii.
O Fotolia
Założona w Nowym Jorku w 2004, Fotolia jest obecna na całym świecie jako serwis dostępny w 12 językach oraz 14 krajach i regionach. Fotolia jest europejskim liderem na rynku microstock. W swoich zasobach posiada 12 milionów obrazów i ma ponad 2 miliony użytkowników. W grudniu 2007 roku wraz z pojawieniem się Kolekcji Infinite, Fotolia stała się pierwszym ogólnoświatowym microstockiem oferującym obrazy pochodzące od profesjonalnych agencji, jak i artystów niezależnych. Aby uzyskać więcej informacji o firmie, odwiedź Fotolia.