Wpłaty z Partner Program
Grzesiu włozył kij w mrowisko i teraz sie przyglada i się cieszy, ze mrówki lataja jak oszalałe. Inaczje by śpiewał, gdyby tez mu sporo kasy zabrano
Odpowiedz
Najlepsze jest to, ze zaden z nas nie moze zweryfikowac tego jak sprawa wyglada naprawde. Prezes wszechswiata planuje kupic nowego Jeta, wiec trzeba bylo cos wymyslic, i zakomunikowac ludziom. Zaloze sie, ze w siedzibie zarzad boki zrywa ze smiechu. Ludzie i tak to przyjma na klate.
Odpowiedz
zabierać 80 % prowizjii i własne błędy finansować kosztem fotografów to już chyba szczyt bezczelności. jęsli to nie spowoduje upadku IS to obawiam sie że następstwa dla nas bedą o wiele bardziej nieprzyjemne niż te odejmowane dolary. inne stocki mogą przyglądając sie sytuacji zapewne dojdą do wniosku że są zbyt łaskawe wzgędem dostawców.
Odpowiedz
(2014-02-25, 09:34:07)GregorK napisał(a): a ja nie rozumiem Waszego oburzenia. Przecież wyjaśnili przyczynę błędu. Dostaliśmy kasę nie słusznie i NALEŻY JĄ ZWRÓCIĆ !. Wszystko jest zgodne z prawem i przyjętymi normami.

Czy w sklepie jak wyda Wam kasjerka większą resztę to cichcem uciekacie, a kiedy się upomni o zwrot to wyzywacie ją od oszustów ? Każdy w takiej sytuacji powinien zwrócić co nie należy do niego.

Stok i tak idzie na rękę bo proponuje rozłożenie na raty nadpłaconej kwoty, a mógłby z całymi konsekwencjami do nas zażądać jednorazowej wpłaty, lub potrącać po całości co się uzbierało.

Problemem nie jest konieczność zwrotu nadpłaconej kwoty, a brak przejrzystych rozliczeń pomiędzy agencjami i nami. Tu szukajcie rozwiązania. Bo w mojej ocenie to nie my, a stok jest pokrzywdzony i to my zarobiliśmy na nich.

Ponadto, czy ktokolwiek z nas jest tam na siłę ? jak komuś nie pasuje ta współpraca to przecież może(mógł) usunąć konto.

Cóż widać zasada Kali ukraść - dobrze, Kalemu ukraść - źle wciąż aktualna.
Przykre.

Tyle ode mnie.

Sorry ale wszystko Ci się pomieszało. Jeśli już porównywać do kasjerki to mniej więcej jest to tak jakby owa pani po 2 miesiącach od Twoich zakupów powiedziała Ci, że miała w sklepie na towarach za niskie ceny i MUSISZ jej zwrócić różnicę. Przecież przy naliczaniu za PP możesz sprawdzić, które zdjęcie i za ile się sprzedało.
P.S Myślałem, że w dzisiejszych czasach NIKT nie może oszukiwać (bądź nie ponosić odpowiedzialności za swoje błędy) w tak bezczelny sposób.. a jednak..
pozdrawiam.
Odpowiedz
Shaiith,
ale przecież dostałeś te pieniądze ! Zapłaciłeś od nich podatek i spożytkowałeś je wg własnego uznania. Teraz przez pół roku będą je potrącać. Przecież to najuczciwsze rozwiązanie.

Nie bronię tu IS za powstałą sytuację, a jedynie nie rozumiem Waszego wzburzenia, że trzeba oddać coś, co nie należy do Was i że z tego powodu nazywacie kogoś oszustem.

Również dostałem takiego maila i również muszę tę nadpłatę zwrócić.
______________
:twisted:
Odpowiedz
(2014-02-25, 10:06:02)GregorK napisał(a): Shaiith,
ale przecież dostałeś te pieniądze ! Zapłaciłeś od nich podatek i spożytkowałeś je wg własnego uznania. Teraz przez pół roku będą je potrącać. Przecież to najuczciwsze rozwiązanie.

Nie bronię tu IS za powstałą sytuację, a jedynie nie rozumiem Waszego wzburzenia, że trzeba oddać coś, co nie należy do Was i że z tego powodu nazywacie kogoś oszustem.

Również dostałem takiego maila i również muszę tę nadpłatę zwrócić.

Chyba nie zrozumieliśmy się. Mnie nie denerwuje, że muszę oddać te pieniądze, jest to sprawa jasna. Mnie denerwuje fakt, że zapłaciłem za nie podatek, a tych pieniędzy US mi nie odda. I nie jest to moja wina czy US, tylko iStocka. I to jest moja realna strata.
Odpowiedz
(2014-02-25, 10:06:02)GregorK napisał(a): Shaiith,
ale przecież dostałeś te pieniądze ! Zapłaciłeś od nich podatek i spożytkowałeś je wg własnego uznania. Teraz przez pół roku będą je potrącać. Przecież to najuczciwsze rozwiązanie.

Grzesiu zastanów się dobrze co piszesz Smile Gość zapłacił podatek od pieniędzy które zostają mu zabierane. A on się pyta kto mu odda za ten podatek. Co tu jest najuczciwszego?
Odpowiedz
(2014-02-25, 10:01:09)SHaiith napisał(a): Chyba najlepiej zrobić korektę, przedstawiając maila od nich. Jedyne co zaboli to zmarnowany czas przez nieudaczników.

Chyba będzie ciężko udowodnić to w Urzędzie Skarbowym.
[/quote]

Pieniądze dostałeś więc przychód miałeś. W tym roku bedziesz miał mniej do zapłacenia. poza tym ten @ od nich to jedyny dowód, że będzie korekta, no chyba że z konta Istocka da sie wydrukowac coś jeszcze. Weź jeszcze pod uwagę że @ jest po angielsku i może być konieczne tłumaczenie przez tłumacza przysiegłego, co generuje koszty.
Pogadaj z ksiegową jak się do tego odniesie. Jeżeli dojdziecie do wniosku, że jest szansa na odzyskanie to działaj. Po co odpuszczać państwu nienależna kasę. Ono nam nie odpuszcza.
Odpowiedz
Stoki wystarczająco nas dym..oszukują na prowizjach i ja np. nie wiem czy np. nie sprzedają moich zdjęć na lewo lub na innych licencjach?

Jeżeli jest taka sytuacja powinni każdemu wysłać dokładny raport sprzedanych zdjęć gdzie i komu się sprzedały z dokładną
pobraną prowizją i wykazem błędnych prowizji.
Odpowiedz
(2014-02-25, 10:02:21)fotek napisał(a): Grzesiu włozył kij w mrowisko i teraz sie przyglada i się cieszy, ze mrówki lataja jak oszalałe. Inaczje by śpiewał, gdyby tez mu sporo kasy zabrano
Fotek coś mi się wydaje, że 3% jobów na Twoją klatę się należy Icon_cheesygrin
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Partners program tylko w 2 i 3 tygodniu? Edge 5 5 013 2015-11-27, 21:31:28
Ostatni post: Edge

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 58 gości