2011-08-16, 11:45:56
Kutry przesadzasz z tym szacunkiem. Sam napisałeś że ludzie mają różne dni i zależy na kogo się trafi. W przypadku maszyny ten problem odpada, ona po prostu działa, a jak działa masz napisane w umowie którą podpisujesz.
Chocki klocki typu umawiamy się z panem z agencji, które foty są dobre i idą na górę wyszukiwarki, a które nie i niżej, są dobre jak masz 15 fot i agencja ma 1500fot.
Nie wyobrażam sobie czegoś takiego w skali Shutterstock 15mln fot i co tydzień 60tys nowych...
Już nie mówiąc o tym co to znaczy dobra/profesjonalna/wspaniała fota.
Ludziom na AL się ołówek za $100 sprzedaje...
Kupujący decyduje co jest dobre a co nie i NIC na to nie poradzisz.
Chocki klocki typu umawiamy się z panem z agencji, które foty są dobre i idą na górę wyszukiwarki, a które nie i niżej, są dobre jak masz 15 fot i agencja ma 1500fot.
Nie wyobrażam sobie czegoś takiego w skali Shutterstock 15mln fot i co tydzień 60tys nowych...
Już nie mówiąc o tym co to znaczy dobra/profesjonalna/wspaniała fota.
Ludziom na AL się ołówek za $100 sprzedaje...
Kupujący decyduje co jest dobre a co nie i NIC na to nie poradzisz.