2018-05-14, 20:26:53
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2018-05-14, 20:27:58 {2} przez Tomasz_B.)
No właśnie - nie wyczerpuje.
Sprawę komercyjne/edytorial rozumiem. Bardziej chodziło mi o to, czy i jak można (przynajmniej teoretycznie) uzyskać MR w takim przypadku. Wiem, że zawodnicy zgłaszający się na tego typu imprezy muszą podpisać zgodę na publikację wizerunku, albo zrezygnować z udziału. Chyba, że te prawa ma tylko i wyłącznie organizator, z nikim się nimi nie dzieli, a wszyscy reporterzy (prasowi, internetowi) mogą swoje zdjęcia wykorzystywać tylko na zasadzie "Editorial Use"?
(Czy dobrze myślę, że te zgody zawodnicy podpisują na pełne wykorzystanie, także komercyjne, ich wizerunku? Bo przecież zgoda na "Editorial Use" nie jest potrzebna.)
Sprawę komercyjne/edytorial rozumiem. Bardziej chodziło mi o to, czy i jak można (przynajmniej teoretycznie) uzyskać MR w takim przypadku. Wiem, że zawodnicy zgłaszający się na tego typu imprezy muszą podpisać zgodę na publikację wizerunku, albo zrezygnować z udziału. Chyba, że te prawa ma tylko i wyłącznie organizator, z nikim się nimi nie dzieli, a wszyscy reporterzy (prasowi, internetowi) mogą swoje zdjęcia wykorzystywać tylko na zasadzie "Editorial Use"?
(Czy dobrze myślę, że te zgody zawodnicy podpisują na pełne wykorzystanie, także komercyjne, ich wizerunku? Bo przecież zgoda na "Editorial Use" nie jest potrzebna.)