2018-01-26, 23:22:54
Zostawiam tę wiadomość dla początkujących i szukających odpowiedzi, tak jak ja, jak się odnaleźć w działaniu 123 RF.
W sprawie usunięcia zdjęć napisałam do supportu i otrzymałam odpowiedź po kilku godzinach z wyjaśnieniem, że dostawca nie ma możliwości samodzielnego usunięcia zdjęć z Portfolio wraz z usunięciem zdjęcia z listy: Zaakceptowane, zajmuje się tym Team 123RF. Czas oczekiwania na wprowadzone przez dostawcę zmiany w ofercie, które przełożą się na wygląd Portfolio, to kilka dni.
W sprawie usunięcia zdjęć napisałam do supportu i otrzymałam odpowiedź po kilku godzinach z wyjaśnieniem, że dostawca nie ma możliwości samodzielnego usunięcia zdjęć z Portfolio wraz z usunięciem zdjęcia z listy: Zaakceptowane, zajmuje się tym Team 123RF. Czas oczekiwania na wprowadzone przez dostawcę zmiany w ofercie, które przełożą się na wygląd Portfolio, to kilka dni.