2015-11-12, 13:32:05
Dziś puściłem takie coś:
"Szanowni Państwo,
dziękuję, za odpowiedź ... szkoda tylko, że nic z niej nie wynika, poza tym, że sprawa jest przekazana "dalej" Co to oznacza ? Biegnie kolejny miesiąc naszych realnych strat finansowych. Czy ta sprawa przerasta Adobe ? Może bezpośrednie e-malie od zainteresowanych do właściwej osoby w Adobe przyspieszą sprawę ? Proszę o podanie nam kontaktu, do osób odpowiedzialnych za ten niefortunny przelicznik 1C=3PLN. "
Wysłałem to za pośrednictwem poczty wewnętrznej i uzupełniłem wpis na FB.
Może już czas przypomnieć się w naszej sprawie ?
"Szanowni Państwo,
dziękuję, za odpowiedź ... szkoda tylko, że nic z niej nie wynika, poza tym, że sprawa jest przekazana "dalej" Co to oznacza ? Biegnie kolejny miesiąc naszych realnych strat finansowych. Czy ta sprawa przerasta Adobe ? Może bezpośrednie e-malie od zainteresowanych do właściwej osoby w Adobe przyspieszą sprawę ? Proszę o podanie nam kontaktu, do osób odpowiedzialnych za ten niefortunny przelicznik 1C=3PLN. "
Wysłałem to za pośrednictwem poczty wewnętrznej i uzupełniłem wpis na FB.
Może już czas przypomnieć się w naszej sprawie ?
______________
:twisted:
:twisted: