2015-10-26, 21:53:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-10-26, 22:05:42 {2} przez GregorK.)
(2015-10-26, 21:15:21)Esdras napisał(a): Osobiście miałem fart przy zakladaniu konta ale każdy z nas zaakceptował regulamin przy rejestracji a tam wszystko było napisane i to chyba zamyka temat na lini fotolia... dostawcy przykre ale prawdziwe:?
nie zamyka. teraz jest inny właściciel serwisu, a z nim nie podpisywaliśmy umowy . ponadto, każdą umowę można renegocjować, zwłaszcza, jeśli istnieją przesłanki, że taka renegocjacja jest potrzebna. moim zdaniem obecna różnica kursowa wyraźnie jest taką przesłanką. olewczy sposób załatwiania sprawy przez adobe jest za to bardzo nieelegancki i mało biznesowy.
Postanowiłem upomnieć się o odpowiedź:
"Dzień dobry.
Czy brak odpowiedzi na moje pytanie jest oznaką braku zainteresowania tym problemem przez Adobe? Liczyłem, że taki koncern traktuje poważnie swoich kontrahentów.
Liczę że w niedługim czasie jednak Adobe zajmie się tym problemem, a moje pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi. "
3 tygodnie od pierwszego zapytania to dość sporo czasu.
______________
:twisted:
:twisted: