2015-06-14, 10:49:56
Nie chciałem się Was czepiać, bo każdy z nas ma swoje stocki na których jest i tak naprawę każdy z nas będzie miał takie które bardziej ceni lub mniej. U mnie Shutterstock to 47% ogólnej sprzedaży a jestem na 11 stockach w tym aktywnie na 9. Dla mnie nie liczy się czy to Shutterstock czy CanStockPhoto ja wysyłam na wszystkie stocki równo i przyjąłem zasadę, że taka jest moja praca, koniec kropka. Chciałem na Was wpłynąć aby ktoś jeszcze napisał do supportu 123RF po to aby chłopaki nie zlewali problemu a się na poważnie za niego wzięli. Wyszedłem z założenia, że 1 czy nawet 50 maili z informacją o wadliwie działającym uploadzie to zbyt mało, bo potraktują problem jednostkowo ale 500 czy 5000 maili postawi ich na nogi. Tyle czasu przepisujemy się na forum o wadliwie działającym uploadzie i na to nie szkoda nam czasu a na maila do 123RF już go nie macie. Rozumie bo każdy ma swoje sprawy i swoje interesy, szkoda ale mówi się trudno.
Fotek co do Twojego "marginesu" to faktycznie działa lub zadziało, bo wczoraj wieczorem wysyłałem zdjęcia i dalej nie mogłem ich przetransferować a dziś rano to się udało. Problem jednak dalej istnieje bo wcześniejsze moje zdjęcia jak wisiały tak wiszą, zresztą już wcześniej miałem podobną sytuację, że zdjęcia po 3 dniach w jakiś cudowny sposób doczłapały się tam gdzie trzeba co nie zmienia sytuacji, że problem dalej istnieje.
Fotek co do Twojego "marginesu" to faktycznie działa lub zadziało, bo wczoraj wieczorem wysyłałem zdjęcia i dalej nie mogłem ich przetransferować a dziś rano to się udało. Problem jednak dalej istnieje bo wcześniejsze moje zdjęcia jak wisiały tak wiszą, zresztą już wcześniej miałem podobną sytuację, że zdjęcia po 3 dniach w jakiś cudowny sposób doczłapały się tam gdzie trzeba co nie zmienia sytuacji, że problem dalej istnieje.