2015-01-24, 08:50:07
Zastanawiam się na 3 krokiem:
Consent for Electronic Signature and Information returns
Pierwsze pytanie:
I consent to providing my electronic signature.
chyba można zaznaczyć tak - wtedy zgadzamy się na podpisanie w formie I agree itd. (chyba nie potrzeba posiadać jakiegoś specjalnego podpisu elektronicznego) i nie trzeba drukować i odsyłać formularza podpisanego ręcznie
Natomiast nie wiem o co chodzi w drugim pytaniu?
I consent to electronic receipt of my information reporting documentation
i tutaj nie wiem co zaznaczyć?
Consent for Electronic Signature and Information returns
Pierwsze pytanie:
I consent to providing my electronic signature.
chyba można zaznaczyć tak - wtedy zgadzamy się na podpisanie w formie I agree itd. (chyba nie potrzeba posiadać jakiegoś specjalnego podpisu elektronicznego) i nie trzeba drukować i odsyłać formularza podpisanego ręcznie
Natomiast nie wiem o co chodzi w drugim pytaniu?
I consent to electronic receipt of my information reporting documentation
i tutaj nie wiem co zaznaczyć?