2014-08-06, 13:22:29
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-08-06, 13:23:28 {2} przez fotorince.)
(2014-08-06, 09:29:59)fotek napisał(a): Wątpliwość jest taka, czy klient poszuka moich fot na innych stockach, czy kupi jednak na DPC inne, podobne
A jak kupi inne podobne to co? Stracisz parę centów a do stracenia mamy dużo więcej.
Postaram się to wytłumaczyć...DPC jest odpowiedzią na to co wszyscy tak uwielbiamy czyli OD i SOD.
Teraz klient który mało kupuje musi płacić drożej np na Shutterstock za OD czy SOD. (normalna praktyka jak to w handlu bo rabaty dostaje się przy dużych zakupach)
A DPC co robi? Daje upusty za małe zakupy!
10 fot za 10 $.
Dla przerażającej większości z nas Shutterstock to number one,włączając DPC sami sobie strzelamy w kolano bo klient nie kupi zdjęć w OD/SOD na Shutterstock za kwotę X tylko kupi to na DPC za kwotę X dzielone przez 10.
Dopóty to się nie zmieni powinniśmy być twardzi i mieć wyłączone DPC bo wszyscy jedziemy na tym samym wózku.