2014-04-05, 13:42:20
U mnie też kwadraty dobrze się sprzedają.
Co do słów kluczowych, to nie do końca jest tak, że im więcej tym lepiej. W niektórych stockach silniki wyszukiwania ważność słowa kluczowego liczą według jego stosunku do wszystkich słów kluczowych (tajemnicą poliszynela jest w których stockach), co znaczy, że im więcej słów kluczowych, tym każde pojedyncze słowo kluczowe jest uznawane za mniej ważne. Natomiast wiadomo, że jak ktoś będzie wyszukiwał zdjęcia po słowach kluczowych, których u Ciebie nie ma, to nie ma żadnych szans że znajdzie Twoje zdjęcie. Trzeba starać się wczuć w rolę potencjalnego nabywcy i sobie wyobrazić jakich słów może użyć a jakich na pewno lub raczej nie. Potem zobaczyć jakich słów używają ci, którzy mają w danej tematyce najlepszą sprzedaż i powybierać te, które uważasz za stosowne. Copy - paste bym nie polecał, bo wiele osób wpisuje często słowa kluczowe, które w ogóle do danego zdjęcia nie pasują. Natomiast u Ciebie z całą pewnością brakuje nawet podstawowych słów kluczowych, chociażby "nature", być może "wild" itp. Musisz podpatrzeć u innych i dopisać. Takie jest moje zdanie, ale jak widzisz, każdy ma wypracowany swój sposób na dobranie słów kluczowych. Poczytaj, wyciągnij wnioski i się rozwijaj.
Co do słów kluczowych, to nie do końca jest tak, że im więcej tym lepiej. W niektórych stockach silniki wyszukiwania ważność słowa kluczowego liczą według jego stosunku do wszystkich słów kluczowych (tajemnicą poliszynela jest w których stockach), co znaczy, że im więcej słów kluczowych, tym każde pojedyncze słowo kluczowe jest uznawane za mniej ważne. Natomiast wiadomo, że jak ktoś będzie wyszukiwał zdjęcia po słowach kluczowych, których u Ciebie nie ma, to nie ma żadnych szans że znajdzie Twoje zdjęcie. Trzeba starać się wczuć w rolę potencjalnego nabywcy i sobie wyobrazić jakich słów może użyć a jakich na pewno lub raczej nie. Potem zobaczyć jakich słów używają ci, którzy mają w danej tematyce najlepszą sprzedaż i powybierać te, które uważasz za stosowne. Copy - paste bym nie polecał, bo wiele osób wpisuje często słowa kluczowe, które w ogóle do danego zdjęcia nie pasują. Natomiast u Ciebie z całą pewnością brakuje nawet podstawowych słów kluczowych, chociażby "nature", być może "wild" itp. Musisz podpatrzeć u innych i dopisać. Takie jest moje zdanie, ale jak widzisz, każdy ma wypracowany swój sposób na dobranie słów kluczowych. Poczytaj, wyciągnij wnioski i się rozwijaj.