2014-02-25, 10:05:23
(2014-02-25, 09:34:07)GregorK napisał(a): a ja nie rozumiem Waszego oburzenia. Przecież wyjaśnili przyczynę błędu. Dostaliśmy kasę nie słusznie i NALEŻY JĄ ZWRÓCIĆ !. Wszystko jest zgodne z prawem i przyjętymi normami.
Czy w sklepie jak wyda Wam kasjerka większą resztę to cichcem uciekacie, a kiedy się upomni o zwrot to wyzywacie ją od oszustów ? Każdy w takiej sytuacji powinien zwrócić co nie należy do niego.
Stok i tak idzie na rękę bo proponuje rozłożenie na raty nadpłaconej kwoty, a mógłby z całymi konsekwencjami do nas zażądać jednorazowej wpłaty, lub potrącać po całości co się uzbierało.
Problemem nie jest konieczność zwrotu nadpłaconej kwoty, a brak przejrzystych rozliczeń pomiędzy agencjami i nami. Tu szukajcie rozwiązania. Bo w mojej ocenie to nie my, a stok jest pokrzywdzony i to my zarobiliśmy na nich.
Ponadto, czy ktokolwiek z nas jest tam na siłę ? jak komuś nie pasuje ta współpraca to przecież może(mógł) usunąć konto.
Cóż widać zasada Kali ukraść - dobrze, Kalemu ukraść - źle wciąż aktualna.
Przykre.
Tyle ode mnie.
Sorry ale wszystko Ci się pomieszało. Jeśli już porównywać do kasjerki to mniej więcej jest to tak jakby owa pani po 2 miesiącach od Twoich zakupów powiedziała Ci, że miała w sklepie na towarach za niskie ceny i MUSISZ jej zwrócić różnicę. Przecież przy naliczaniu za PP możesz sprawdzić, które zdjęcie i za ile się sprzedało.
P.S Myślałem, że w dzisiejszych czasach NIKT nie może oszukiwać (bądź nie ponosić odpowiedzialności za swoje błędy) w tak bezczelny sposób.. a jednak..
pozdrawiam.