2014-02-25, 09:47:33
(2014-02-25, 09:34:07)GregorK napisał(a): a ja nie rozumiem Waszego oburzenia. Przecież wyjaśnili przyczynę błędu. Dostaliśmy kasę nie słusznie i NALEŻY JĄ ZWRÓCIĆ !. Wszystko jest zgodne z prawem i przyjętymi normami.
Czy w sklepie jak wyda Wam kasjerka większą resztę to cichcem uciekacie, a kiedy się upomni o zwrot to wyzywacie ją od oszustów ? Każdy w takiej sytuacji powinien zwrócić co nie należy do niego.
Stok i tak idzie na rękę bo proponuje rozłożenie na raty nadpłaconej kwoty, a mógłby z całymi konsekwencjami do nas zażądać jednorazowej wpłaty, lub potrącać po całości co się uzbierało.
Problemem nie jest konieczność zwrotu nadpłaconej kwoty, a brak przejrzystych rozliczeń pomiędzy agencjami i nami. Tu szukajcie rozwiązania. Bo w mojej ocenie to nie my, a stok jest pokrzywdzony i to my zarobiliśmy na nich.
Ponadto, czy ktokolwiek z nas jest tam na siłę ? jak komuś nie pasuje ta współpraca to przecież może(mógł) usunąć konto.
Cóż widać zasada Kali ukraść - dobrze, Kalemu ukraść - źle wciąż aktualna.
Przykre.
Tyle ode mnie.
Nie do końca jest to ok! Ja np: w tamtym okresie wpadłem w podatek 32%, teraz na DG mam przez 2 miesiące 0% podatku, bo takie mam koszty. I kto mi zwróci te 32% z prawie $600, jakby nie było to $185 = 560 zł.
To są moje realne pieniądze, których mi nikt nie odda, a które straciłem.
Ale iStockphoto ma to w dupie. Więc moim zdaniem nie jest to uczciwe.
Więc sorry, ale nie myślę, aby to iStockphoto był bardziej poszkodowany niż ja.