2014-02-25, 09:40:32
(2014-02-25, 09:34:07)GregorK napisał(a): a ja nie rozumiem Waszego oburzenia. Przecież wyjaśnili przyczynę błędu. Dostaliśmy kasę nie słusznie i NALEŻY JĄ ZWRÓCIĆ !. Wszystko jest zgodne z prawem i przyjętymi normami.Myślę, że większość jest oburzona tym co napisałeś, przejrzystością ich działań. Ale jedno weź pod uwagę. Co miesiąc coś dostajesz z PP, a nagle stwierdzają, że przez 2 miesiące coś było nie tak i biorą kasę, u mnie to oznacza, że praktycznie przez dwa najlepsze miesiące w roku nic nie zarobiłem na PP, co mam teraz myśleć o następnych miesiącach? Żyć nadzieją, że MOŻE coś sprzedałem? A może się pomyliły ich systemy?
Czy w sklepie jak wyda Wam kasjerka większą resztę to cichcem uciekacie, a kiedy się upomni o zwrot to wyzywacie ją od oszustów ? Każdy w takiej sytuacji powinien zwrócić co nie należy do niego.
Stok i tak idzie na rękę bo proponuje rozłożenie na raty nadpłaconej kwoty, a mógłby z całymi konsekwencjami do nas zażądać jednorazowej wpłaty, lub potrącać po całości co się uzbierało.
Problemem nie jest konieczność zwrotu nadpłaconej kwoty, a brak przejrzystych rozliczeń pomiędzy agencjami i nami. Tu szukajcie rozwiązania. Bo w mojej ocenie to nie my, a stok jest pokrzywdzony i to my zarobiliśmy na nich.
Ponadto, czy ktokolwiek z nas jest tam na siłę ? jak komuś nie pasuje ta współpraca to przecież może(mógł) usunąć konto.
Cóż widać zasada Kali ukraść - dobrze, Kalemu ukraść - źle wciąż aktualna.
Przykre.
Tyle ode mnie.
Oczywiście, że każdy może zrezygnować, tylko to się wiąże z utratą jakiegoś dochodu. Im większy szum się robi tym jest większa nadzieja, że zaczną trochę bardziej o renomę dbać.