2008-05-08, 15:39:11
Pyt: Jak długo trzeba czekać na akceptację zdjęć?
Odp: To wbrew pozorom bardzo trudne pytanie. Z tygodnia na tydzień zdjęć przybywa coraz więcej. O ile rok temu kolejkę zdjęć mogliśmy obsłużyć w dwie osoby, o tyle obecnie pracuje ich 9-10, czasem więcej. Staramy się na bieżąco monitorować stan kolejki i jak najszybciej akceptować zdjęcia - mniej więcej w czasie trzech dni. Może się jednak zdarzyć, że zdjęcia będą oczekiwały na sprawdzenie dużo dłużej. Powody tego mogą być następujące:
- brak Model Release/Property Release, brak słów kluczowych itp.
- weekend (administrator też człowiek, potrzebuje odpoczynku - chociaż z tym to różnie bywa, szczególnie przy dwóch synkach-urwisach)
- zbliżające się święta, specyficzne dni - Walentynki, Wielkanoc itp., wtedy dostajemy 2,3 razy więcej zdjęć niż zwykle.
- awaria serwera, niestety dość częsta
- po prostu zwykłe niedopatrzenie administratorów.
Jeśli czekasz dłużej niż 2 tygodnie, a Twoje zdjęcia nadal nie zostały zaakceptowane, prześlij informację o tym poprzez formularz na stronie Stockxpert.com lub bezpośrednio do mnie: mkoralewski(małpa)stockxpert.com
Odp: To wbrew pozorom bardzo trudne pytanie. Z tygodnia na tydzień zdjęć przybywa coraz więcej. O ile rok temu kolejkę zdjęć mogliśmy obsłużyć w dwie osoby, o tyle obecnie pracuje ich 9-10, czasem więcej. Staramy się na bieżąco monitorować stan kolejki i jak najszybciej akceptować zdjęcia - mniej więcej w czasie trzech dni. Może się jednak zdarzyć, że zdjęcia będą oczekiwały na sprawdzenie dużo dłużej. Powody tego mogą być następujące:
- brak Model Release/Property Release, brak słów kluczowych itp.
- weekend (administrator też człowiek, potrzebuje odpoczynku - chociaż z tym to różnie bywa, szczególnie przy dwóch synkach-urwisach)
- zbliżające się święta, specyficzne dni - Walentynki, Wielkanoc itp., wtedy dostajemy 2,3 razy więcej zdjęć niż zwykle.
- awaria serwera, niestety dość częsta
- po prostu zwykłe niedopatrzenie administratorów.
Jeśli czekasz dłużej niż 2 tygodnie, a Twoje zdjęcia nadal nie zostały zaakceptowane, prześlij informację o tym poprzez formularz na stronie Stockxpert.com lub bezpośrednio do mnie: mkoralewski(małpa)stockxpert.com