2013-05-16, 11:25:27
Jeśli stawiasz na stockowe sesje studyjne weź puszkę full frame + do tego ze dwie tanie stałki Canona (np. 50mm 1.4, 85mm 1.8 albo 100mm 2.8 macro) i masz super jakość obrazka i praktycznie nieograniczone możliwości w studio, do tego poręczne to wszystko, lekkie a obiektywy w sumie kosztują mniej niż Twój wymarzony 24-70L
24-70L - zaklinam Cię, nie idź tą drogą
ja długo juz nie śledziłem cen ale czy przypadkiem nie zmieściłabyś się z puszką 5D markII - która bardzo dobrze obrazuje + do tego np. Canon 100 2.8 macro w cenie 24-70L? nawet jesli nie to będzie bardzo blisko
jeśli planujesz szaleć po ślubach to ja już nie wiem, tu dochodzą inne czynniki jak np. AF który w tej piątce jest słaby, ale do sesji o których pisałaś będzie idealnie
24-70L - zaklinam Cię, nie idź tą drogą
ja długo juz nie śledziłem cen ale czy przypadkiem nie zmieściłabyś się z puszką 5D markII - która bardzo dobrze obrazuje + do tego np. Canon 100 2.8 macro w cenie 24-70L? nawet jesli nie to będzie bardzo blisko
jeśli planujesz szaleć po ślubach to ja już nie wiem, tu dochodzą inne czynniki jak np. AF który w tej piątce jest słaby, ale do sesji o których pisałaś będzie idealnie