2007-10-16, 09:10:52
Ograniczenia powoduja, ze kupujacy moze je uzywac do celow "prywatnych", a jesli zdecyduje sie umiescic je np. w jakiejs broszurce, musi (teoretycznie) zakupic prawa do wizerunku osob tudziez budynkow, znakow firmowych itp, albo powinien sie liczyc ze dopadnie go reka sprawiedliwosci
Mam kilka zdjec tego typu, m.in. z meczow NBA, czy z Graceland'u (rezydencja Elvisa Presley'a), ale nie zauwazylem zeby ten dopisek spowodowal totalny brak zainteresowania wsrod kupujacych. Sprzedaja sie po prostu srednio... oczywiscie trudno mi powiedziec jakby sprzedawaly sie bez "Editorial Use Only"
Mam kilka zdjec tego typu, m.in. z meczow NBA, czy z Graceland'u (rezydencja Elvisa Presley'a), ale nie zauwazylem zeby ten dopisek spowodowal totalny brak zainteresowania wsrod kupujacych. Sprzedaja sie po prostu srednio... oczywiscie trudno mi powiedziec jakby sprzedawaly sie bez "Editorial Use Only"