2011-04-18, 14:16:59
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2011-04-18, 14:18:24 {2} przez canion.)
robić tak żeby lokacja była nierozpoznawalna czyli mała GO lub wąskie kadry. Dostać PR na fajny autorski design żeby sprzedawać, jest praktycznie niemożliwe . no chyba , że po znajomości ale to też śliski grunt bo jak wylezie potem w folderach czy ulotce to bedzie stresik i znajomego stracimy. wogóle korzystać z designerskich miejscówek i potem to na stockach za grosiki sprzedawać jest bez sensu. jeśłi już jest dojście do wypasionych lokacji to lepiej zrobić dobrą sesję tylko do portfolio i na bloga. to i tak sie zwróci bo przyciągnie i klientów niestockowych i modeliny zachwycone zdjeciami . czyli nakręca ruch w interesie. zresztą nauczmy sie ogarniać temat szerzej. Stocki są zarzniete nadmiarem towaru a klientów nieprzybywa. Wiec nie patrzmy żeby teraz za 0,25 $, tylko żeby jutro za 250$