2011-02-24, 11:28:25
Też na to zwróciłem uwagę, ponieważ dziwnym trafem nie zakupił produktów żadnej innej firmy. Dodatkowo wszystkie gadżety były odwrócone znaczkiem do przodu. Dobry "product placement".
Wydaje mi się, że popularność Yuriego sprawia, że będzie on coraz częstszym "narzędziem marketingowym" światowych producentów sprzętu fotograficznego jako expert i wyrocznia w fotografii stockowej. I być może któregoś pięknego dnia stwierdzi, że stocki stockami, ale całkiem dobrze żyje się tworząc jedynie prezentacje nowo zakupionego sprzętu firmy XX :)
pozdro
remik44992
Wydaje mi się, że popularność Yuriego sprawia, że będzie on coraz częstszym "narzędziem marketingowym" światowych producentów sprzętu fotograficznego jako expert i wyrocznia w fotografii stockowej. I być może któregoś pięknego dnia stwierdzi, że stocki stockami, ale całkiem dobrze żyje się tworząc jedynie prezentacje nowo zakupionego sprzętu firmy XX :)
pozdro
remik44992