2010-10-22, 13:06:31
(2010-10-22, 12:25:13)bider napisał(a): Odpowiedź jest - co zrozumiałe - oczywista. Możesz "upychać" zdjęcia gdziekolwiek chcesz. Podobnie jak możesz sprzedać dziś o 12:00 mieszkanie Panu A, a po 13:05 Pani B, 13:11 Panu C, et cetera. Możesz? Możesz.
Sęk w tym, że skoro zobowiązujesz się oddać prawa na sprzedaż zdjęcia danej agencji, to dlaczego chcesz je sprzedawać także za pośrednictwem innych? Nie wnikając w kwestie etyczne - łamiesz prawo.
Nie zrozumiales mnie. Nie mam watpliwosci natury etycznej, doskonale takze rozumiem zapis prawa.
Ale Alamy nie jest przeciez microstockiem. Podobnie jak RedBubble czy Imagekind (na ktorych sprzedaje sie zjecia bardziej 'art' niz stockowe). De facto bylaby wiec to sprzedaz zdjec w innym 'sektorze'. Czy ow zakaz dotyczy takze innego 'sektora' sprzedazy zdjec?