2010-04-08, 11:14:15
Sprawa jest oczywista. Klient, ktory nie moze sobie pozwolic na ryzyko podobienstwa swojego projektu do innych, nie kupuje zdjec RF tylko RM.
Jesli mimo wszystko wybiera RF to widocznie lubi ryzyko, lub jest lekkomyslny.
Samo kupno zdjecia na licencji RM tez nie daje jeszcze nabywcy calkowitej pewnosci (moga w tm samym czasie zdarzyc sie inne sprzedaze tej samej fotki, choc RM to nie masowka RF).
Dla tego korzysta z opcji blokady sprzedazy nabytego zdjecia przez agencje na interesujacy go okres czasu.
Teraz moze spac spokojnie.
Jesli mimo wszystko wybiera RF to widocznie lubi ryzyko, lub jest lekkomyslny.
Samo kupno zdjecia na licencji RM tez nie daje jeszcze nabywcy calkowitej pewnosci (moga w tm samym czasie zdarzyc sie inne sprzedaze tej samej fotki, choc RM to nie masowka RF).
Dla tego korzysta z opcji blokady sprzedazy nabytego zdjecia przez agencje na interesujacy go okres czasu.
Teraz moze spac spokojnie.