czyli teraz sprzedaż ruszy z kopyta i jednak warto się zarejestrować?
a tak poważnie, to chyba dobry sygnał bo oznacza, że Shutterstock chce zachować BS?
Z drugiej strony trochę dziwne, że Shutterstock ma dwa sajty o tym samym profilu.
Może jest tak, że chłopaki widzą, że ciężko teraz popchnąć klientów w stronę On Demand i do takiego modelu posłuży im BS?
To byłoby dobre dla nas.
Tak ładnie wygląda, że sie chyba zarejestruje...
a tak poważnie, to chyba dobry sygnał bo oznacza, że Shutterstock chce zachować BS?
Z drugiej strony trochę dziwne, że Shutterstock ma dwa sajty o tym samym profilu.
Może jest tak, że chłopaki widzą, że ciężko teraz popchnąć klientów w stronę On Demand i do takiego modelu posłuży im BS?
To byłoby dobre dla nas.
Tak ładnie wygląda, że sie chyba zarejestruje...