2010-02-24, 21:16:16
(2010-02-24, 16:02:41)canion napisał(a): okradł nas nie DT, tylko jakiś skurczybyk z kradzioną kartą. i to chodziło w moich wypowiedziach w tym wątku.
ale przecież pisał będziesz do supportu DT, prawda?
więc w tym wszystkim to również Dreamstime jest mocno nie w porządku obciążając fotografa skutkami takiego incydentu, mega firma jaką jest stock wielkości Dreamstime sięga w takiej sytuacji po najprostsze rozwiązanie; odbić stratę na fotografie, po ich stronie leży zapewnienie narzędzi bezpiecznych transakcji, nie wierzę że nie są one jakoś ubezpieczane, przecież tymi transferami zajmują się wyspecjalizowane firmy a nie Dreamstime we własnym zakresie
oczywiście nie chcę podkręcać atmosfery i podnosić poszkodowanym ciśnienia ale w tym wszystkim osobiście szlag mnie trafia głównie na DT, bo idą po najniższej linii oporu
to tylko kolejny dowód na to co m.in. canion pisze w swoich postach - wyraźnie widać pozycję silniejszego
ciekaw jestem jak ustosunkują się do Twojej reklamacji