2009-03-07, 11:18:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2009-03-07, 11:21:42 {2} przez robgr85.)
(2009-03-07, 00:23:40)ajt napisał(a): Ostatnio się okazało, że pod tym względem jest dokładnie na odwrót (wspominałem wyżej), na szczęście kupujący chyba sądzą większa cena=poważna agencja=większy komfort
dokładnie. Wydaje mi się że kupujący inaczej patrzy na micro i normalny stock. Myślę że w głowie kupującego ciągle pojawia się myśl taka jak: 'Jakie profesjonalne studio/fotograf będzie bawił się w wciśnięcie kilkuset $ na organizację sesji (wynajęcie modeli, stylistki, wizażystki), a potem odda swoje zdjęcie za tak śmiesznie małą kwotę?'. Jeśli okaże się że firma w swojej międzynarodowej reklamie zamieści zdjęcie, które np okazało się 'pożyczone' lub nie miało poprawnego MR, to potem będzie tłumaczyć się publicznie - 'przecież daliśmy 10$ na tą fotografię, za tą kwotę oczekiwaliśmy pełnego profesjonalizmu, to nie nasza wina tylko fotografa!'? Jak ktoś poważnie podchodzi do tematu to chce mieć wszystko dopięte na ostatni guzik, a wyższa kwota daje komfort psychiczny kupującemu.