2009-02-04, 20:58:05
cos nie bardzo z ta szybka akceptacja.
wrzucialam pierwszy raz 29 stycznia. napisali ze problem z kontem, wyslalam im skan paszportu bo myslalam ze o to chodzi, czekam trzy dni i dzis wyslalam maila gdzie jest problem, odpisali:
"Thank you for your e-mail. In order for your files to start the review process your account needs to be validated. Please enter a phone# and request account validation."
z tego co pamietam to klikalam w linka w mailu zeby odblokowac moje konto. czy teraz znaczy ze mam zadzonic czy podac im telefon bo po dzisiejszym dniu dochodze do wniosku ze moj angielski z roku na rok coraz gorszy i nie rozumiem)))
i mam im nr kom podac? az takie detale chca?
/chyba jestem jedyna osoba na fotolii ktora ma taki problem ze starte, /
wrzucialam pierwszy raz 29 stycznia. napisali ze problem z kontem, wyslalam im skan paszportu bo myslalam ze o to chodzi, czekam trzy dni i dzis wyslalam maila gdzie jest problem, odpisali:
"Thank you for your e-mail. In order for your files to start the review process your account needs to be validated. Please enter a phone# and request account validation."
z tego co pamietam to klikalam w linka w mailu zeby odblokowac moje konto. czy teraz znaczy ze mam zadzonic czy podac im telefon bo po dzisiejszym dniu dochodze do wniosku ze moj angielski z roku na rok coraz gorszy i nie rozumiem)))
i mam im nr kom podac? az takie detale chca?
/chyba jestem jedyna osoba na fotolii ktora ma taki problem ze starte, /