2022-03-15, 18:57:55
(2022-03-15, 16:24:09)GosiaLuna napisał(a): wiadomo że temat ważny, ale np te wszystkie billboardy, reklamy, okładki, na większości są ludzie, a i kasa z nich na pewno większa za pobranie...
no bo ile można fotografować i wrzucać tylko kwiatki (jak u mnie)
Temat mam na myśli nie to co ty fotografujesz, ale pod jaki temat klient może to podpiąć. Jak zaczniesz tak kalkulować to szybciej zaczną sprzedawać się zdjęcia. Jednym słowem postaw się na miejscu klienta, który ma swój jakiś tam biznes i jak ty byś go zareklamowała, co powinno być na zdjęciu reklamującej jego produkty. I wtedy zacznij robić tylko takie prace. Wtedy klienci znajdą się na te prace na pewno. Albo inaczej, podejrzyj prace najlepszych i te co najlepiej się sprzedają w popularnych tematach i postaraj się zrobić ten popularny temat w inny sposób niż już jest. Aby wyróżniać się, bo jak będziesz robić jak inni co są na pierwszej stronie wyszukiwarki banku zdjęć to żaden klient nie będzie przeglądał kolejnych stron aby kupić twoją pracę, która jest podobna do tej na pierwszej. Kiedyś mój stary dobry znajomy co zrezygnował ze stoków miła taka metodę. Przeglądał foty w danym temacie i dobierał tak kolory swoich prac aby były kontrastowe do tych co są wyświetlane np: wszystkie zdjęcia na pierwszej stronie były w ciemnej tonacji to on zrobił bardzo jasne, aby rzucały się w oczy podczas wyszukiwania, bo przecież klienci nie oglądają pojedynczych prac tylko całe strony gdzie jest ich 100. Każda metoda jest dobra aby wyróżniać się w tłumie.