Zatwierdzenie konta
#1
Przy wchodzeniu w "strefę dostawcy" ciągle na pojawia mi się komunikat:
"Uwaga
Twoje konto musi zostać zatwierdzone, aby możliwe było rozpatrzenie Twoich plików przez nasz Zespół Edytorów.
Wyślij ponownie potwierdzającą wiadomość e-mail"

Dodam, że nie raz już wysyłałem e-maila i klikałem w link aktywacyjny.

Na stronie głównej w informacjach o koncie jest taka notatka:

"Stan
Adres e-mail został sprawdzony
Zatwierdzenie administratora"

W czym problem?
Jak zrobić, aby ten komunikat znikł Icon_cry

Odpowiedz
#2
Zapewne zapomniałeś o skanie dowodu Smile
Odpowiedz
#3
Przed chwilą dodałem skan ; )
Ale to nie naprawiło problemu

Jakby co konto mam od wczoraj
Odpowiedz
#4
To trochę potrwa, inspektor musi sprawdzić skan Smile
Odpowiedz
#5
Gdzie dodaje się skan ?
Odpowiedz
#6
Informacje o koncie -> Parametry Dostawcy -> Plik dowodu tożsamości
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości