2015-10-26, 18:03:44
Komuś odpisali?
Petycja do Adobe
|
2015-10-26, 18:03:44
Komuś odpisali?
2015-10-26, 21:15:21
Osobiście miałem fart przy zakladaniu konta ale każdy z nas zaakceptował regulamin przy rejestracji a tam wszystko było napisane i to chyba zamyka temat na lini fotolia... dostawcy przykre ale prawdziwe:?
2015-10-26, 21:53:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2015-10-26, 22:05:42 {2} przez GregorK.)
(2015-10-26, 21:15:21)Esdras napisał(a): Osobiście miałem fart przy zakladaniu konta ale każdy z nas zaakceptował regulamin przy rejestracji a tam wszystko było napisane i to chyba zamyka temat na lini fotolia... dostawcy przykre ale prawdziwe:? nie zamyka. teraz jest inny właściciel serwisu, a z nim nie podpisywaliśmy umowy . ponadto, każdą umowę można renegocjować, zwłaszcza, jeśli istnieją przesłanki, że taka renegocjacja jest potrzebna. moim zdaniem obecna różnica kursowa wyraźnie jest taką przesłanką. olewczy sposób załatwiania sprawy przez adobe jest za to bardzo nieelegancki i mało biznesowy. Postanowiłem upomnieć się o odpowiedź: "Dzień dobry. Czy brak odpowiedzi na moje pytanie jest oznaką braku zainteresowania tym problemem przez Adobe? Liczyłem, że taki koncern traktuje poważnie swoich kontrahentów. Liczę że w niedługim czasie jednak Adobe zajmie się tym problemem, a moje pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi. " 3 tygodnie od pierwszego zapytania to dość sporo czasu.
______________
:twisted:
2015-10-26, 22:13:37
3 tygodnie????? trochę słabo.. Szanuję ich jednak i mam nadzieję że przedstawią w końcu jakieś rozwiązanie..
2015-10-26, 22:42:26
Ja w swoim życiu zawodowym dwa razy zostałem przejęty przez inną firmę i prawo było takie że w mojej umówie o prace nawet przecinka zmienić nie można (na moją niekorzyść oczywiście ) wynagrodzenie może być podniesione ale nie musi.
to tu mialo byc
2015-10-26, 22:45:16
ale tu jest inny problem, dziwię się, że go nie dostrzegasz. no tak mając naliczane w funtach masz gdzieś złotówki. jest takie powiedzenie: "syty głodnego nie zrozumie".
______________
:twisted:
2015-10-26, 22:53:11
widze problem, tylko ze kazdy dostaje tyle na ile sie umowil... przeciez nikt albo prawie nikt z nas nie czytal regulaminu i umowy.
2015-10-26, 23:13:26
a Fotolia nie napisała, że jak zarejestruję się w domenie .eu to dostanę w € , więc nie grała fair od samego początku. dziś umawiam się na kwotę X, ale jaki problem jutro umówić się na kwotę X+1, bo na przykład wzrosły koszty lub są inne przesłanki ? nie wiem, czym się zajmujesz, ale gdyby podpisać umowę na płacę 1000 zł i po 3 latach nie upomnieć się o podwyżkę, jaką otrzymała reszta załogi to raczej nie świadczy dobrze o praco biorcy. każdy biznes to sztuka negocjacji, a życie to ciągła walka o swoje. i ja o to teraz próbuję powalczyć, bo to moja kasa jest zabierana, nie twoja.
______________
:twisted:
2015-10-27, 08:00:10
Grzesiu ma rację, poza tym sporo osób zadało podobne pytania więc powinni odpowiedzieć a nie odpowiadają bo takiej odpowiedzi brak w ich FAQ dla supportu i muszą zwrócić się z pytaniem do wyższych bosów dlatego to tyle trwa albo zwyczajnie zlewają temat. Druga kwestia co się stanie gdy $ przekroczy magiczne 4PLN znając życie też tego nie zauważą Twoje stwierdzenie "kazdy dostaje tyle na ile sie umowil" jest abstrakcyjne gdyż stocki systematycznie pomniejszają co jakiś czas naszą prowizję. My chcemy "umówić" się z nimi na € a walczyć o swoje trzeba.
2015-10-27, 08:05:47
Dziwnie przeliczyli kredyty na złotówki - euro 4,2 zł, dolar 3,8 a średnia wyszła im 3:/
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Kod na pakiet Adobe od Adobe Stock | antic | 76 | 20 490 |
2024-03-10, 18:58:29 Ostatni post: krzjag |