Liczba postów: 880
Liczba wątków: 64
Dołączył: Sep 2008
Reputacja:
14
2014-02-25, 09:34:07
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-02-25, 09:34:29 {2} przez arturm.)
Polecieli w kulki z google, odrazu pojawiło się przyjmowanie nieograniczonej liczby zdjęć. Odpuściłem temat na kilka miesięcy, żadnych uploadów. Później znowu zacząłem, mile zaskoczony wpłatami z PP. Efekt jak widać.
Ja znowu robię kilka miesięcy przerwy. Jaką mam pewność, że to co teraz zarabiam na PP za pół roku nie będzie znowu zabierane?
Szkoda gadać.
Liczba postów: 3 798
Liczba wątków: 21
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
38
Miejscowość: Gdynia
a ja nie rozumiem Waszego oburzenia. Przecież wyjaśnili przyczynę błędu. Dostaliśmy kasę nie słusznie i NALEŻY JĄ ZWRÓCIĆ !. Wszystko jest zgodne z prawem i przyjętymi normami.
Czy w sklepie jak wyda Wam kasjerka większą resztę to cichcem uciekacie, a kiedy się upomni o zwrot to wyzywacie ją od oszustów ? Każdy w takiej sytuacji powinien zwrócić co nie należy do niego.
Stok i tak idzie na rękę bo proponuje rozłożenie na raty nadpłaconej kwoty, a mógłby z całymi konsekwencjami do nas zażądać jednorazowej wpłaty, lub potrącać po całości co się uzbierało.
Problemem nie jest konieczność zwrotu nadpłaconej kwoty, a brak przejrzystych rozliczeń pomiędzy agencjami i nami. Tu szukajcie rozwiązania. Bo w mojej ocenie to nie my, a stok jest pokrzywdzony i to my zarobiliśmy na nich.
Ponadto, czy ktokolwiek z nas jest tam na siłę ? jak komuś nie pasuje ta współpraca to przecież może(mógł) usunąć konto.
Cóż widać zasada Kali ukraść - dobrze, Kalemu ukraść - źle wciąż aktualna.
Przykre.
Tyle ode mnie.
______________
:twisted:
Liczba postów: 6 005
Liczba wątków: 26
Dołączył: Oct 2007
Reputacja:
65
Miejscowość: Malbork
Najgorsze jest to, że mamy dwie mozliwości:
1. Obrazić sie na IS i wycofać zdjęcia - niestety dochody sa tam dość spore, aby to był dobry pomysł
2. Zacisnąć zęby i pogodzic sie z tymi przekrętami
Liczba postów: 880
Liczba wątków: 64
Dołączył: Sep 2008
Reputacja:
14
(2014-02-25, 09:34:07)GregorK napisał(a): a ja nie rozumiem Waszego oburzenia. Przecież wyjaśnili przyczynę błędu. Dostaliśmy kasę nie słusznie i NALEŻY JĄ ZWRÓCIĆ !. Wszystko jest zgodne z prawem i przyjętymi normami.
Czy w sklepie jak wyda Wam kasjerka większą resztę to cichcem uciekacie, a kiedy się upomni o zwrot to wyzywacie ją od oszustów ? Każdy w takiej sytuacji powinien zwrócić co nie należy do niego.
Stok i tak idzie na rękę bo proponuje rozłożenie na raty nadpłaconej kwoty, a mógłby z całymi konsekwencjami do nas zażądać jednorazowej wpłaty, lub potrącać po całości co się uzbierało.
Problemem nie jest konieczność zwrotu nadpłaconej kwoty, a brak przejrzystych rozliczeń pomiędzy agencjami i nami. Tu szukajcie rozwiązania. Bo w mojej ocenie to nie my, a stok jest pokrzywdzony i to my zarobiliśmy na nich.
Ponadto, czy ktokolwiek z nas jest tam na siłę ? jak komuś nie pasuje ta współpraca to przecież może(mógł) usunąć konto.
Cóż widać zasada Kali ukraść - dobrze, Kalemu ukraść - źle wciąż aktualna.
Przykre.
Tyle ode mnie. Myślę, że większość jest oburzona tym co napisałeś, przejrzystością ich działań. Ale jedno weź pod uwagę. Co miesiąc coś dostajesz z PP, a nagle stwierdzają, że przez 2 miesiące coś było nie tak i biorą kasę, u mnie to oznacza, że praktycznie przez dwa najlepsze miesiące w roku nic nie zarobiłem na PP, co mam teraz myśleć o następnych miesiącach? Żyć nadzieją, że MOŻE coś sprzedałem? A może się pomyliły ich systemy?
Oczywiście, że każdy może zrezygnować, tylko to się wiąże z utratą jakiegoś dochodu. Im większy szum się robi tym jest większa nadzieja, że zaczną trochę bardziej o renomę dbać.
Liczba postów: 1 838
Liczba wątków: 29
Dołączył: Sep 2008
Reputacja:
14
Miejscowość: Warszawa/ R-N
2014-02-25, 09:41:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 2014-02-25, 09:50:37 {2} przez Ariene.)
(2014-02-25, 01:35:47)Esdras napisał(a): A dla czego nie zrezygnujecie z ich złodziejskich usług.
No właśnie zrezygnowałam i w styczniu zamknęłam konto, chociaż miałam to zrobić rok temu, ale cierpliwie ciułałam te swoje dolare$...
(2014-02-25, 09:22:17)MattZ90 napisał(a): rekordzistę chcą wycyckać na przeszło $1.500
Takich rekordzistów jest więcej...
Po ciężkich bojach mailowych byłam przeszczęśliwa, że nie będę już miała z nimi do czynienia. Zostało tylko grzecznie poczekać na zaległe wypłaty i bye bye. Is Miał być dla mnie tylko historią.
Dziś mi mówią, że od lutego będą mi zabierać regularnie przez 6 miesięcy... lol...
Swoją drogą, nie dziwi was pewna podejrzana sprawa? Zredukowali liczbę trafionych z 25k do 9k. Ale jak narazie jeden za drugim, jak w rządku, informuje o mailu... Trochę tak jakoś dużo tych zgłoszeń, jak na te rozsiane 9k ludu...
Edit,
najbardziej współczuję wyłącznościowcom...
Liczba postów: 2 267
Liczba wątków: 39
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
30
Miejscowość: Bydgoszcz
(2014-02-25, 09:34:07)GregorK napisał(a): a ja nie rozumiem Waszego oburzenia. Przecież wyjaśnili przyczynę błędu. Dostaliśmy kasę nie słusznie i NALEŻY JĄ ZWRÓCIĆ !. Wszystko jest zgodne z prawem i przyjętymi normami.
Czy w sklepie jak wyda Wam kasjerka większą resztę to cichcem uciekacie, a kiedy się upomni o zwrot to wyzywacie ją od oszustów ? Każdy w takiej sytuacji powinien zwrócić co nie należy do niego.
Stok i tak idzie na rękę bo proponuje rozłożenie na raty nadpłaconej kwoty, a mógłby z całymi konsekwencjami do nas zażądać jednorazowej wpłaty, lub potrącać po całości co się uzbierało.
Problemem nie jest konieczność zwrotu nadpłaconej kwoty, a brak przejrzystych rozliczeń pomiędzy agencjami i nami. Tu szukajcie rozwiązania. Bo w mojej ocenie to nie my, a stok jest pokrzywdzony i to my zarobiliśmy na nich.
Ponadto, czy ktokolwiek z nas jest tam na siłę ? jak komuś nie pasuje ta współpraca to przecież może(mógł) usunąć konto.
Cóż widać zasada Kali ukraść - dobrze, Kalemu ukraść - źle wciąż aktualna.
Przykre.
Tyle ode mnie.
Nie do końca jest to ok! Ja np: w tamtym okresie wpadłem w podatek 32%, teraz na DG mam przez 2 miesiące 0% podatku, bo takie mam koszty. I kto mi zwróci te 32% z prawie $600, jakby nie było to $185 = 560 zł.
To są moje realne pieniądze, których mi nikt nie odda, a które straciłem.
Ale iStockphoto ma to w dupie. Więc moim zdaniem nie jest to uczciwe.
Więc sorry, ale nie myślę, aby to iStockphoto był bardziej poszkodowany niż ja.
Liczba postów: 966
Liczba wątków: 4
Dołączył: Aug 2010
Reputacja:
4
Miejscowość: Pruszków
Chyba zawieszę ładowanie gdyż praktycznie to co sprzedam to mi zabiorą czyli bilans wyjdzie prawie na zero.
A miało być tak pięknie.. k...a
Proponuję nazwę dla tej sytuacji "Istock Gold"
Liczba postów: 1 628
Liczba wątków: 16
Dołączył: Apr 2009
Reputacja:
15
Miejscowość: Gdańsk
(2014-02-25, 09:34:07)GregorK napisał(a): ...Bo w mojej ocenie to nie my, a stok jest pokrzywdzony i to my zarobiliśmy na nich.
Jestem za zgłoszeniem Twojej kandydatury w miejsce Lobo...
A tak poważnie gdy kierownik sklepu ma syf i burdel w swoim sklepie przez co klienci omijają jego sklep a towar gnije na półkach i powstają straty, w takim przypadku też że winny jest dostawca towaru? Problem w tym, że agencje obracają naszym towarem i to ich obowiązkiem jest dopilnować aby nie było nadużyć a nie tworzyć przesłanki ku ich tworzeniu.
Liczba postów: 880
Liczba wątków: 64
Dołączył: Sep 2008
Reputacja:
14
(2014-02-25, 09:47:33)SHaiith napisał(a): Nie do końca jest to ok! Ja np: w tamtym okresie wpadłem w podatek 32%, teraz na DG mam przez 2 miesiące 0% podatku, bo takie mam koszty. I kto mi zwróci te 32% z prawie $600, jakby nie było to $185 = 560 zł.
To są moje realne pieniądze, których mi nikt nie odda, a które straciłem.
Ale iStockphoto ma to w dupie. Więc moim zdaniem nie jest to uczciwe.
Więc sorry, ale nie myślę, aby to iStockphoto był bardziej poszkodowany niż ja.
Chyba najlepiej zrobić korektę, przedstawiając maila od nich. Jedyne co zaboli to zmarnowany czas przez nieudaczników.
Liczba postów: 2 267
Liczba wątków: 39
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
30
Miejscowość: Bydgoszcz
(2014-02-25, 10:00:00)arturm napisał(a): (2014-02-25, 09:47:33)SHaiith napisał(a): Nie do końca jest to ok! Ja np: w tamtym okresie wpadłem w podatek 32%, teraz na DG mam przez 2 miesiące 0% podatku, bo takie mam koszty. I kto mi zwróci te 32% z prawie $600, jakby nie było to $185 = 560 zł.
To są moje realne pieniądze, których mi nikt nie odda, a które straciłem.
Ale iStockphoto ma to w dupie. Więc moim zdaniem nie jest to uczciwe.
Więc sorry, ale nie myślę, aby to iStockphoto był bardziej poszkodowany niż ja.
Chyba najlepiej zrobić korektę, przedstawiając maila od nich. Jedyne co zaboli to zmarnowany czas przez nieudaczników.
Chyba będzie ciężko udowodnić to w Urzędzie Skarbowym.
|