Problemy techniczne z Fotolia
#31
Nie wiem jak wpisujesz dane ale poprawnie powinno być - login - Twój ID z fotolii (numerki), hasło to połączenie twojego nicka z hasłem.
Przykładowo login=12324567 hasło=pershingtratata
Odpowiedz
#32
Zaczyna mi byc troche glupio, ze tak was mecze, ale moze moje straszliwe problemy, przyczynia sie do powstania jakiegos faq fotoliowego. Icon_wink

Mam problem z ftpem fotolii. Nie przyjmuje mi loginu/hasla.
Z niezwykle jasnej instrukcji zrozumialam, ze login to cyferki, ktore generuje serwis. Natomiast haslo to moj login do serwisu Fotolia + haslo do tego serwisu.

No i niestety na tych danych ftp mnie nie akceptuje. Myslalam, ze moze system musi przemielic moja aktywacje, ale dzis tez nie moge sie zalogowac do ftpa.

Literki duze na male zmienilam, mam jeszcze znaki w hasle typu @, moze to jest problemem?

Jeszcze inna rzecz, ze w profilu na fotolii widze takie dwie pozycje: haslo, haslo ftp, ktore jest puste. To trzeba jeszcze jakos dodatkowo aktywowac czy cos?


Ma ktos jakis pomysl co z tym fantem zrobic, czy walic od razu maila do supportu fotolii i sie nie przejmowac?
Odpowiedz
#33
Czy Wam strona Fotolii również powili działa?
U mnie strony ładują się masakrycznie powoli.
A może to tylko wina mojego kompa?
Odpowiedz
#34
tak. wolno chodzi
Odpowiedz
#35
Mam jedno pytanie. Czy informacje o ilościach "view'sów" danego zdjęcia są aktualizowane automatycznie?
Odpowiedz
#36
Teoretycznie tak, ale czasami bywają problemy z odświeżaniem i chwilę to trwa
Odpowiedz
#37
Szczerze, to chyba się jeszcze nie zdarzyło, żeby ta informacja "sama" się odświeżyła. Raz poczekałem 3 dni nawet. Sam te informacje odświeżam poprzez opcję "edytuj" i potem "uaktualnij"
Odpowiedz
#38
Zarejestrowałem się przedwczoraj na Fotoli i po jakiś 3 godzinach dostałęm taką wiadomość:

Kod:
It appears there might be a problem with your account. Your account was not validated because important information seems to be missing or incorrect (name, addresses, phone number, etc.).

Please modify this information by updating the my profile section of your Fotolia account.

You have a few days to make these changes. If no modifications are made, your account will be removed.

Feel free to contact us if you have any questions.

This email has been sent to you by Fotolia. If you do not wish to receive these emails, please modify your profile by clicking here

Follow us on Twitter: http://www.twitter.com/fotoliaUSA
Follow us on Facebook: http://www.facebook.com/fotolia

Wyczytałem, że chodzi o jakąś niepoprawność danych, tylko po trzykrotnym obejrzeniu mojej karty z danymi wszystko się zgadza! Co może być źle? Może im chodzi, że nie podałem numeru telefonu, czy może to, że jeszcze nie przesłałem swojego dowodu tożsamości? Dostaliście kiedyś coś takiego? O dziwo wczoraj jeszcze owa wiadomość była jeszcze w karcie Strefa członkowska a dzisiaj tam już nic nie ma.
Odpowiedz
#39
Może np. w nazwisku występują polskie znaki i ich poprawnie nie przyjmuje?? Tylko zgaduje ale gdzieś miałem coś podobnego.
Odpowiedz
#40
Ok, sprawa rozwiązana, podałem numer telefonu i zaakceptowali od razu. Jeszcze takie pytanko, czy zamiast dowodu mogę wysłać skan prawka? Tak w sumie kiedy muszę potwierdzić autentyczność moich danych?
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Problemy z akceptacją na Fotolia Salmon 48 28 849 2008-08-21, 23:17:24
Ostatni post: rlat

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 3 gości