Dreamstime kradnie?
#41
Canion, myślałem że na fotolii - tak jak kiedyś sprawdzałem. Ale widać to było dawno...
Masz rację nie ma już tej opcji. Sorry za błąd...
Odpowiedz
#42
Spoko. Dlatego też PAweł zawsze trzeba opierać sie na żelaznych faktach a nie tym co nam sie wydaje że być mogło. Świat zapier...a w takim tempie że to co dziś jest nowości z pierwszych stron gazet jutro bedzie sprawą z zamierzchłej przeszłośći. poki co stock-board trzyma poziom. Żadko dochodzi do sporów i "pyskówek" i niech tak pozostanie . mało NAs tu i nie warto niepotrzebnie podgrzewac atmosfery dwuznacznymi postami.
Odpowiedz
#43
Canion też tak myślę. I mam tylko sugestię żeby utrzymać pozim tzn. nie nazywać bezposrednio nikogo "otumaniony naród" - widzę że ten tekst już jest usunięty.
Ty chyba też nie lubisz takich tekstów pod swoim adresem...?
Ja obiecuję że będę łagodniej formuował tytuły swoich postów np. "uszuplenie konta" Smile

Pozdrawiam wszystkich czytajacych i poważnie polecam sprzedaż zdjęc na stockach!!!
Odpowiedz
#44
zgadzam sie że nie lubięale tak to już że jak sie strzeli tytuł wątku taki jak dałeś to potem trzeba ciegi na skóre przyjąć. Icon_wink
co do polecania. Ja nie polecam. to katorżnicza praca na cały etat a jak ktoś sie dopiero wgryza to i na półtora etatu. . no chyba że hobbystycznie , ot tak, bez parcia na szkło.Icon_wink to można
Odpowiedz
#45
Wracając do tematu wątku dostałem mailową odpowiedź w tym samym klimacie:

Dear Pawel,
Please note that there was no profit made by Dreamstime for these downloads.
The entire transaction had to be refunded. The investigation performed concluded that the credit card used to make this purchase was used fraudulently.
The refund in whole is mandatory and legally required for this type of transaction.
Dreamstime does have the latest and strictest security in place to prevent this type of fraud. However, there is no system in the world that can detect this if the thief has all the card holder's real details.
In regards to the downloads not showing on your account, this is
because our fraud dept. detects this so quickly at times, the download is almost immediately removed.
Kind Regards,
Erin Vandivier
Customer Service Manager
www.dreamstime.com
+1 615 771 5611


A na pismo z kancelarii nie ma odpowiedzi...
Odpowiedz
#46
no to i mnie dopadło. tym razem sie wk..łem . kilka zdjeć rozumiem. ktoś sie pomylił, coś nie pasowało , pobrał przypadkowo - OK. ale dziś cofneli kase za pobrane uwaga: 173 zdjećia /słownie sto siedemdziesiąt trzy zdjecia/ , Rekord? Ktoś miał więcej? . to już uważam za lekką przesade. co to k....wa jest. ?stock free photos dla wszystkich ? ktoś sobie fajne uzupełnił zapasy za darmochę. No cóż. coś czuję, że czeka mnie długa i nieprzyjemna korespondencja z supportem. jak mnie zbanują to dam znać.

Dear Tomasz, Due to reasons which are beyond our control, we are sorry to let you know that ....... have been removed from your earnings as result of a refund for file IDs ............... Possible refund reasons: - Accidental download; - Admin download test; - Credit card fraud with mandatory refund issued at request to real card holder; - Duplicate download; - Incorrect size/format/license purchased; - License update; - Performance issues (misspellings in texts, quality); Due to the high volume of daily transactions, we cannot provide additional clarification on the refund performed. Measures are always taken for the licenses to be withdrawn and images deleted. Any subsequent unlicensed usage is liable to legal action and penalties. Thank you for your patience and understanding.

Niech oni "patience and understanding." sobie w d...ę wsadzą. przepraszam ale trochę sie zeźliłem
Odpowiedz
#47
(2010-02-24, 11:53:40)canion napisał(a): Niech oni "patience and understanding." sobie w d...ę wsadzą. przepraszam ale trochę sie zeźliłem

Się nie dziwie... ale faktycznie, to mocne przegiecie
Odpowiedz
#48
Ostra korespondencja nic nie da - zawieszą konto na czas nieokreślony i tyle z tego będziesz miał. Szkoda gadać. W każdej takiej sprawie jesteśmy na straconej pozycji.
Odpowiedz
#49
(2009-11-27, 09:55:16)canion napisał(a): nie okradł Cie tylko wyrównał do realnej sumy jaką sam Dreamstime otrzymał od klientów. NA Twoje problemy jest bardzo prosty sposób. apisać podobny tekst na forum DT, jeszcze kopie rzucic do supportu i wczęsniej czy pożniej to sie zakończy banem. Wtedy nikt ic już Ci odbierac nie bedzie. Brutelne? może i tak. ale nikt chyba nie lubi być posądzany o "kradzież"a ktośwłaśnie taki ytuł wątkowi o Dreamstime nadał. a co do SS. naprawde trzeba mieć bardzo mgliste pojęcie o stockowym biznesie żeby posądzać Shutterstock o to że najął armię świstaków i te siedzą i przerzucają DL pomiedzy US a EU aby tylko zaoszczędzićte parę $$ na stockerach. Ludzie, nawołuję to opamietania. Tak. macie rację, obecnie stocki mają fotografów bardziej w d...ie niż kiedykolwiek, ale to nie upowaznia nikogo do rzucania bezpodstawnymi oskarżeniami.

Canion myślę że teraz mnie zrozumiałeś...
Odpowiedz
#50
ale że co? nadal uważam że kilka, kilkanaście zwrotek można zaakceptować i jest to absolutnie normalne. natomiast hurtu w postaci cofniecia kasy za 173 zdjęcie zaakceptować nie można i nie należy tego tak zostawić. trudno . najwyżej bedzie ban, eh, wątek na blogu Dreamstime już mi też wykasowali. i jak tu kopać sie z nimi?. trochę to jednostronne mordobicie jest.
Generalnie takie sytuacje potwierdzają tylko jedno. trzeba mocno kibicować nowym graczom na ryku gdyż stocki te obecne od lat, czują sie na tyle mocno że to walka z wiatrakami
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości