Ogłoszenie: Regulamin forum fotograficznego Stock Board
Regulamin forum, ostatnia aktualizacja dnia 2009-08-17 :
  • pełną odpowiedzialność za treść wypowiedzi ponosi jej autor (zarejestrowany użytkownik forum)
  • zabrania się publikowania treści prowokacyjnych, obraźliwych, pornograficznych, rasistowskich czy faszystowskich
  • zabrania się pisania zbędnych, nic nie wnoszących do tematu wypowiedzi
  • chamstwo w jakiejkolwiek formie nie będzie tolerowane
  • uprasza się o elementarne przestrzeganie netykiety
  • uprasza się stosowanie poprawnej ortografii
  • zabrania się podawania linków z programami referencyjnymi z treści postów (można umieścić je w stopce / sygnaturze)
  • wszelka forma reklamowania czegokolwiek (dedykowane wątki będące reklamą) na forum bez zgody administratora jest zabroniona (zasada nie obejmuje sygnatur)
  • reklama jest płatna, stawkę dzienną ustala administrator
  • żadne z Twoich danych podanych podczas rejestracji na forum nie będą wykorzystywane w celach niezwiązanych z działalnością forum ani przekazywane osobom trzecim
  • uporczywe, celowe i długotrwałe łamanie zasad forum lub działanie na jego szkodę może skończyć się usunięciem konta lub zbanowaniem adresu IP
  • forum jest własnością prywatną, właścicielem jest Rafał Olkis aka rachwal
  • ostatecznym decydentem na forum jest jego właściciel, demokracja nie ma tu zastosowania
  • przyjmujesz do wiadomości, że administrator i moderatorzy tego forum mają prawo do usuwania, zmiany lub zamykania każdego wątku w każdej chwili (bez podania powodu) jeśli zajdzie taka subiektywna potrzeba
  • przyjmujesz do wiadomości, że administrator tego forum maja prawo do usuwania oraz zmiany każdej sygnatury i innych danych profilowych w każdej chwili (bez podania powodu) jeśli zajdzie taka subiektywna potrzeba
  • regulamin może być w przyszłości zmieniony/rozszerzony

Zasady porządkowe
  • administrator oraz moderatorzy mają prawo ostrzegać w przypadku naruszenia ww. zasad oraz zablokować możliwość wypowiadania się na forum czasowo lub na stałe w przypadku poważnych/powtarzających się przypadków łamania regulaminu przez użytkownika
  • administratorzy nie mają obowiązku informowania użytkownika o powodach nałożonych kar
  • administrator ma prawo usunąć konto użytkownika w przypadku rażącego naruszenia regulaminu
  • posty i wątki naruszające regulamin, prawo lub dobre obyczaje będą edytowane, przenoszone lub kasowane przez moderatorów.
  • zastrzeżenia do działań moderatorów należy zgłaszać poprzez prywatną wiadomość do administratora
  • moderatorzy nie mają prawa zmieniać decyzji innych moderatorów
  • nie przewiduje się usuwania kont użytkowników (wraz z postami) "na życzenie"