Stock Board - forum fotografii stockowej
Odrzut zdjęć "Incomplete or No Release..." co to jest? - Wersja do druku

+- Stock Board - forum fotografii stockowej (https://stock-board.info)
+-- Dział: Banki zdjęć - Microstock (https://stock-board.info/forum-banki-zdjec-microstock.html)
+--- Dział: 123RF (https://stock-board.info/forum-123rf.html)
+--- Wątek: Odrzut zdjęć "Incomplete or No Release..." co to jest? (/watek-odrzut-zdjec-incomplete-or-no-release-co-to-jest.html)

Strony: 1 2


Odrzut zdjęć "Incomplete or No Release..." co to jest? - marcincom - 2012-04-12

Witam
Jestem początkującym na tym banku odrzucili mi kilka zdjęć budynków z takim info:

Kod:
Incomplete or No Release:
This image requires you to provide and attach the proper model or property releases. To resubmit the image for review, please start attaching the releases to it.


Co to jest ??? czy muszę się zrzec praw do zdjęcia ???


RE: Odrzut zdjęć "Incomplete or No Release..." co to jest? - max - 2012-04-12

Pryma Aprylis? Icon_mrgreen


RE: Odrzut zdjęć "Incomplete or No Release..." co to jest? - henryksawko - 2012-04-12

Witam. To nie Ty musisz się zrzec ,tylko właściciele tych budynków muszą się zrzec praw do Twojego zdjecia.




RE: Odrzut zdjęć "Incomplete or No Release..." co to jest? - ambrozinio - 2012-04-13

Dokładnie, potrzebujesz property release od właścicieli budynków.


RE: Odrzut zdjęć "Incomplete or No Release..." co to jest? - marcincom - 2012-04-13

(2012-04-13, 07:41:15)ambrozinio napisał(a): Dokładnie, potrzebujesz property release od właścicieli budynków.

.... tylko gdzie szukać właścicieli Wawelu w Krakowie Smile




RE: Odrzut zdjęć "Incomplete or No Release..." co to jest? - ambrozinio - 2012-04-13