Stock Board - forum fotografii stockowej
Brak miniaturek zdjęć po zalogowaniu - Wersja do druku

+- Stock Board - forum fotografii stockowej (https://stock-board.info)
+-- Dział: Banki zdjęć - Microstock (https://stock-board.info/forum-banki-zdjec-microstock.html)
+--- Dział: ShutterStock (https://stock-board.info/forum-shutterstock.html)
+--- Wątek: Brak miniaturek zdjęć po zalogowaniu (/watek-brak-miniaturek-zdjec-po-zalogowaniu.html)

Strony: 1 2 3


Brak miniaturek zdjęć po zalogowaniu - Nightman - 2009-11-24

Od jakiegoś czasu po zalogowaniu się na Shutterstock nie wyświetlają mi się miniaturki zdjęć (tam gdzie mamy po 3 x 3 zdjęcia) ostatnich zaakceptowanych, ostatnio pobranych i oczekujących na zatwierdzenie.
Czy ktokolwiek z Was ma podobne problemy, czy tylko ja mam pecha Icon_sad


RE: Brak miniaturek zdjęć po zalogowaniu - Sejmika - 2009-11-24

też tak mam, ale mi to nie przeszkadza Smile
pewnie chwilowe Smile
ważne że są miniturki w portfolio i w galeriach Smile


RE: Brak miniaturek zdjęć po zalogowaniu - Nightman - 2009-11-24

Z chwilowego braku zajęcia napisałem do nich aby poprawili co trzeba w końcu to my dajemy im utrzymanie, wikt i opierunek Icon_wink


RE: Brak miniaturek zdjęć po zalogowaniu - orix - 2009-11-24

Mi się wyświetlają, ale niekiedy jedna się nie pojawia (srodkowa w ostatnio zaakceptowanych)
Pozdrawiam Icon_wink


RE: Brak miniaturek zdjęć po zalogowaniu - Ariene - 2009-11-24

Po każdym odświeżeniu widzę tylko niektóre miniaturki.


RE: Brak miniaturek zdjęć po zalogowaniu - KAPA - 2009-11-24

trochę nie działa, ale pewnikiem przejdzie Icon_wink


RE: Brak miniaturek zdjęć po zalogowaniu - Ariene - 2009-11-25

jak jest taki ruch, to dlaczego od 2 dni mam 0 DLi? Icon_cheesygrin


RE: Brak miniaturek zdjęć po zalogowaniu - rachwal - 2009-11-25

... bo jak serwer nie działa to klient nie jest w stanie nic kupić Icon_cool


RE: Brak miniaturek zdjęć po zalogowaniu - rachwal - 2009-11-25

A wyobraź sobie ile by nakupili gdyby ten serwer działał ...


RE: Brak miniaturek zdjęć po zalogowaniu - Nightman - 2009-11-25

No i doczekałem się lakonicznej odpowiedzi na swoje zapytanie skierowane do supportu Icon_wink

Thank you for reporting the issue. We have forwarded the matter to our Technical Department. They are currently looking in to the matter. We apologize for any inconvenience the refund may have caused.

Znaczy się nie wiedzieli a teraz wiedzą i działają, oby sukcesem zakończyli tą walkę "wiedzy z problemem" Icon_wink