Stock Board - forum fotografii stockowej
Miejsce na ewentulane spotkanie - Wersja do druku

+- Stock Board - forum fotografii stockowej (https://stock-board.info)
+-- Dział: Ogólnotematycznie (https://stock-board.info/forum-ogolnotematycznie.html)
+--- Dział: Ogólnie o stock photography (https://stock-board.info/forum-ogolnie-o-stock-photography.html)
+--- Wątek: Miejsce na ewentulane spotkanie (/watek-miejsce-na-ewentulane-spotkanie.html)

Strony: 1 2 3 4


Miejsce na ewentulane spotkanie - hombre - 2007-11-09

Ponieważ wydaje się, że każdy z nas jest z innego regionu Polski, proponuję sondę, w którym mieście, miejscu można by urządzić spotkanie jakby byli chętni. Do wyboru wpisałem Warszawę, Poznań, Wrocław, Kraków i Gdańsk.

Co do innych postów w temacie - ja też jestem początkującym i nie mam wielkich sukcesów, ale myślę, że każdy może skorzystać.


RE: Miejsce na ewentulane spotkanie - Gregi - 2007-11-09

hombre napisał(a):Ponieważ wydaje się, że każdy z nas jest z innego regionu Polski, proponuję sondę, w którym mieście, miejscu można by urządzić spotkanie jakby byli chętni. Do wyboru wpisałem Warszawę, Poznań, Wrocław, Kraków i Gdańsk.[...]

Nie tylko z PolskiIcon_wink, ja mieszkam w Toronto.


RE: Miejsce na ewentulane spotkanie - rachwal - 2007-11-09

Gregi napisał(a):Nie tylko z PolskiIcon_wink, ja mieszkam w Toronto.

Widzialem chyba kiedys Twoj profil na Crestock i zastanawialem sie czy to tylko zebieznosc nickow z forum czy faktycznie mieszkasz w Kandzie Smile

Ja glosuje na Wroclaw.


RE: Miejsce na ewentulane spotkanie - tsz01 - 2007-11-09

No coz, ja na W-we, bo tam mam gdzie sie zahaczyc na nocleg... a Torunia nie bede proponował, bo mam wrażenie, że kandydatura by przepadła jak Romaszewskiego w senacie Smile

Ps. Pomysł ze spotkaniem super!


RE: Miejsce na ewentulane spotkanie - ArturKo - 2007-11-09

Gregi napisał(a):Nie tylko z PolskiIcon_wink, ja mieszkam w Toronto.
Właśnie, nie tylko...