Stock Board - forum fotografii stockowej
Jak długo czekaliście na pierwszy DL? - Wersja do druku

+- Stock Board - forum fotografii stockowej (https://stock-board.info)
+-- Dział: Banki zdjęć - Microstock (https://stock-board.info/forum-banki-zdjec-microstock.html)
+--- Dział: iStockPhoto (https://stock-board.info/forum-istockphoto.html)
+--- Wątek: Jak długo czekaliście na pierwszy DL? (/watek-jak-dlugo-czekaliscie-na-pierwszy-dl.html)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7


Jak długo czekaliście na pierwszy DL? - Gubcio - 2008-12-17

Witam wszystkich .....
Tak się zastanawiam dokładnie tydzień temu zacząłem przesyłać zdjęcia do iStockphoto ... nie ukrywam jestem nowicjuszem na stokach ... narazie wrzuciłem pierwsze 15 zdjęć prawie wszystkie przyjeli około 85% akceptacji ... odrzucili tylko 2 zdjęcia (jedno wrzuciłem przez pomyłke a drugie odrzucili z uwagą, iż ich zdaniem jest troche zbyt ciemne ale proponują żeby wrzucić go jeszcze raz - troche dziwne po co odrzucali jesli chcą żeby je wrzucić jeszcze raz - no ale nie o tym tu mowa).... ale narazie nie mam żadnych DL .. i tak się zastanawiam jak to wyglądało u WAS ... czy po tygodniu powinienem się niepokoić ... czy to raczej normalka..... Icon_neutral

Pozdrawiam


RE: Jak długo czekaliście na pierwszy DL? - monster666 - 2008-12-17

Ja czekałem chyba z dwa miesiące na pierwszy DL, później jakoś poszło, więc nie masz co się martwić. Po tygodniu patrz raczej na liczbę viewsów, czy w ogóle kotoś się tymi zdjęciami interesuje. W końcu jakiś DL wpadnie.


RE: Jak długo czekaliście na pierwszy DL? - craft08 - 2008-12-17

Gubcio to normalne, poczatki sa trudne. Trzeba czasu, zeby zdjecia Ci sie wypromowaly, zalezy czy jestes tez Exlusivcem pozatym nie ukrywam, ze konkurencja jest coraz wieksza wiec trudno o sprzedaz zdjec


RE: Jak długo czekaliście na pierwszy DL? - Gubcio - 2008-12-17